Feelingz

Ontvangst medewerkers
7.5/10

M Tol

Zeer slechte ervaring

Mijn eerste bon leverde mij een hakmachine op, welke gelijk stuk ging.Er werd niet gereageerd op mijn klacht.
De tweede leverde mij een fohn op welke na 2x gebruik vonken gaf en mijn haarpunten verschroeide.Geen reactie op mijn klacht.
Derde bon welke mij niets opleverde omdat ik niet kon inloggen en daar ook geen goede klachtenoplossing kreeg en daardoor de bon vergat waardoor ik over de geldigheidsdatum heen was...dus weer geen Kerstkado.
Inmiddels heb ik mijn vierde bon in kunnen leveren, maar eer ik in het menukwam zijn er heel wat mails naar klantencontact heen en weer geweest, wat alleen opleverde dat ik niet op mijn werk maar thuis moest inloggen.
Bovendien waren de medewerkers ervan overtuigd dat ik de enigste was met een probleem, want ze kregen haast geen klachten.
De site is langzaam, heeeel erg langzaam, maar als je 10 minuten geen opening krijgt moet er iets gaan kriebelen lijkt mij.
Toen ik na halfuur eindelijk mijn bestelling kon plaatsen kreeg ik foutmelding en kon ik weer overnieuw beginnen.
Overigens op Imac , Ipad en 2 telefoon lukte het niet om in te loggen.

Beste,

Per e-mail hebben wij inmiddels meermaals contact met u gehad. We willen hierbij nogmaals aangeven dat wij het erg vervelend vinden dat u een slechte ervaring op onze website heeft gehad. Waar dit aan ligt, is ons niet bekend. Onze IT-afdeling zal dit uitzoeken en proberen dit in de toekomst te voorkomen. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Zoals aangegeven in onze mailwisseling, kunnen wij helaas geen e-mails van u terugvinden over uw defecte hakmachine en föhn. Wanneer u een product bij Feelingz bestelt, heeft u hier altijd garantie op. We geven daarom ook aan dat als een product niet naar behoren werkt, wij hiervan graag bericht ontvangen per e-mail.

Wanneer wij binnen de garantietermijn bericht ontvangen dat uw gekozen product defect is, zullen wij deze altijd innemen en u óf het gekozen product opnieuw toesturen óf uw punten terugplaatsen op de code, zodat u zelf een nieuw cadeau uit kunt kiezen. Uw defecte product kunt u altijd kosteloos naar ons retour sturen. Hierover informeren wij u per e-mail, wanneer wij u onze retourprocedure toesturen.

We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en ontvangen graag per e-mail bericht van u, als u tegen nog meer zaken aanloopt. Uw laatste bestelling is in ieder geval in goede orde bij ons binnengekomen. We hopen dat u deze snel ontvangt en wensen u alvast veel plezier hiermee.

AFGANG! kreeg de bon van een vriendin om me te troosten. wist niet dat het maar kort geldig was. VIEZE truuk van Feelingz om het niet op de aanbiedingsbon te melden.

schrijf de houdbaarheidsdatum bij de bestelcode op de bon!

Beste,

Jammer om te horen dat de code verlopen is, zonder dat er een cadeau uitgekozen is. Uw vriendin heeft Feelingz als kerstgeschenk ontvangen van haar werkgever. Op de codekaart staat aangegeven dat u op de website dient te kijken voor de geldigheid. De reden dat er geen datum op de codekaart aangegeven staat, is omdat de einddatum in overleg met de werkgever tussentijds aangepast kan worden. Op de website staat, na inloggen, altijd de juiste datum vermeld.

Met de werkgever van uw vriendin zijn afspraken gemaakt over de geldigheid van de codes en wat er gebeurt met de waarde van niet-verzilverde codes. Vanuit werkgevers wordt intern vaak nog vermeld dat de codes binnenkort zullen verlopen, zodat de medewerkers nog de kans hebben om de code te verzilveren. Omdat uw vriendin haar code weggegeven heeft, is dit wellicht in de communicatie niet goed doorgekomen.

We hopen u hiermee van voldoende informatie te hebben voorzien.

De einddatum van de bon wordt onduidelijk gecommuniceerd, waardoor niet duidelijk is tot wanneer je hem kunt inleveren. Feelings zelf zegt hierover dat het niet anders kan, maar dat is niet reeel,...

Wees als bedrijf transparant richting je klanten en als je klant om een telefonisch onderhoud vraagt, bel dan even.

Reactie Feelingz:

Wij vinden het vanzelfsprekend heel spijtig dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht. Bij het inloggen op de cadeau-website ziet iedere gebruiker precies wat de einddatum is. Wij zijn overigens wel aan het onderzoeken of er nog (betere) manieren zijn om dit over te brengen.
Er is inderdaad geen telefonisch contact meer met u geweest, wij leefden in de veronderstelling dat het contact per mail voldoende was geweest. Excuses daarvoor.

Wij hopen dat wij u in de toekomst wel kunnen overtuigen van ons product.
met vriendelijke groet,
klantenservice Feelingz

Wij hebben de samenwerking met Feelingz als zeer prettig ervaren. In een kort tijdsbestek zijn we, ondanks krappe deadlines, tot een mooi eindejaarsgeschenk gekomen voor onze medewerkers.

Wou bij Douglas parfum bestellen. Deze was in de aanbieding en kon deze daarom NIET met de Feelingzkaart bestellen. Wat schetst mijn verbazing. Na de Kerst, toen de korting niet langer van...

De kaart moet ook bij aanbiedingen gewoon gebruikt kunnen worden. Dit kan in de Douglas Store toch ook?!

Vlietkinderen

Al een paar jaar werken wij samen met Feelingz en naar alle tevredenheid. Goed en snel in het contact, de bezorging en afhandeling. Eigen huisstijl prima doorgevoerd en meer dan voldoende keuze in...

N.V.T.

A. van Dijk

Een fijn bedrijf met korte lijntjes. Alles wordt goed en snel geregeld.

Slechte site. Als je iets aanklikt om het beter te bekijken vervalt je filter. Hoop onzin kado's en veel van hetzelfde.

Betere variatie in kado's

Beste,

Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over het assortiment. We proberen dit zo breed mogelijk te houden, zodat iedereen een leuk cadeau uit kan kiezen op onze website. We hopen dat u toch iets heeft kunnen vinden. Uw opmerking betreft het vervallen van het zoekfilter zullen wij doorgeven aan onze IT-afdeling.

Er is een ruim assortiment, echt genoeg keuze. Ik hoor er eigenlijk alleen maar goede verhalen over. Er zijn echter wel een aantal verbeterpunten die heb ik hieronder aangegeven., hopelijk kunnen...

- In het overzicht aangeven hoeveel punten een product "kost". Je moet nu op het product klikken wil je zien hoeveel punten het "kost".
- Als je ingelogd bent met de persoonlijke code logt hij automatisch na 10 minuten uit. Ook al ben je gewoon bezig met producten kijken.
- De welkomstekst van het bedrijf elke keer laten zien als je inlogt en niet alleen bij de eerste keer.

Reactie Feelingz:

Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te horen dat de reacties over het assortiment positief zijn! Met de verbeterpunten gaan we aan de slag. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u na 10 minuten ingelogd te zijn, automatisch uitgelogd wordt. Deze melding hebben we nog niet eerder gehad en zullen we direct doorgeven aan onze IT-afdeling.

Voorgaande jaren hebben wij van onze klanten vernomen dat de welkomsttekst te vaak in beeld kwam. Naar aanleiding daarvan hebben wij dit jaar de beslissing genomen om de welkomsttekst maximaal één keer per dag in beeld te laten komen. We zullen komend jaar evalueren hoe onze klanten de frequentie hiervan ervaren en aan de hand daarvan bepalen hoe we hier volgend jaar mee omgaan. Uw mening wordt hier uiteraard in meegenomen!

Wanneer u in het overzicht van de producten met uw muis over het product beweegt, verschijnen de titel van het product en het benodigde puntenaantal over de afbeelding in beeld. Voor een smartphone en tablet geldt dit niet, omdat hierbij geen muis gebruikt wordt. Komend jaar zullen we bekijken hoe we de titel en het benodigde puntenaantal op deze apparaten het beste snel weer kunnen geven.

We hopen dat u een leuk cadeau heeft kunnen vinden op onze website en wensen u alvast fijne feestdagen toe!

BB Grondwerken BV/BB Transport BV

Vriendelijke introductie. Bij latere bestelling neemt keuzemogelijkheid ernstig af. Ook is de keuze bij 4 punten moeilijker in te vullen vanwege het ontbreken van 1 punt geschenken. Ook vervallen...

Zie bovenstaande opmerking.

Beste,

We vinden het jammer dat u minder tevreden bent over Feelingz. Ons assortiment kopen wij voor de kerstperiode groot in, om een zo goed mogelijk aanbod aan onze klanten te kunnen doen. Het is vaak niet mogelijk om later in het jaar (vanaf juni) artikelen bij te bestellen, vandaar dat er op een gegeven moment een aantal artikelen uit het assortiment verdwijnen. Gelukkig heeft het overgrote deel van onze klanten zijn of haar kerstgeschenk dan allang besteld.

Wij proberen per punten categorie een zo aantrekkelijk mogelijk aanbod te hebben, ook voor 4 punten. Het spijt ons dat u dat niet zo ervaart, we proberen elk jaar weer te verbeteren en nemen uw punt van kritiek ter harte.

Met betrekking tot de geldigheid: in onze offerte en opdrachtbevestiging leggen wij met de werkgever vast tot wanneer de codes geldig zijn. Onze standaard verzilverperiode kan altijd in overleg aangepast worden naar een kortere of langere periode. De geldigheid van de codes staat ook vermeld op de cadeau-website die de medewerkers zien als ze ingelogd zijn. We nemen uw punt mee en zullen dit het komende seizoen nog beter communiceren.