Feelingz

Assortiment
7.7/10
Afleverproces
Ontvangst medewerkers

Wou bij Douglas parfum bestellen. Deze was in de aanbieding en kon deze daarom NIET met de Feelingzkaart bestellen. Wat schetst mijn verbazing. Na de Kerst, toen de korting niet langer van...

De kaart moet ook bij aanbiedingen gewoon gebruikt kunnen worden. Dit kan in de Douglas Store toch ook?!

Vlietkinderen

Al een paar jaar werken wij samen met Feelingz en naar alle tevredenheid. Goed en snel in het contact, de bezorging en afhandeling. Eigen huisstijl prima doorgevoerd en meer dan voldoende keuze in...

N.V.T.

A. van Dijk

Een fijn bedrijf met korte lijntjes. Alles wordt goed en snel geregeld.

Slechte site. Als je iets aanklikt om het beter te bekijken vervalt je filter. Hoop onzin kado's en veel van hetzelfde.

Betere variatie in kado's

Beste,

Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over het assortiment. We proberen dit zo breed mogelijk te houden, zodat iedereen een leuk cadeau uit kan kiezen op onze website. We hopen dat u toch iets heeft kunnen vinden. Uw opmerking betreft het vervallen van het zoekfilter zullen wij doorgeven aan onze IT-afdeling.

Er is een ruim assortiment, echt genoeg keuze. Ik hoor er eigenlijk alleen maar goede verhalen over. Er zijn echter wel een aantal verbeterpunten die heb ik hieronder aangegeven., hopelijk kunnen...

- In het overzicht aangeven hoeveel punten een product "kost". Je moet nu op het product klikken wil je zien hoeveel punten het "kost".
- Als je ingelogd bent met de persoonlijke code logt hij automatisch na 10 minuten uit. Ook al ben je gewoon bezig met producten kijken.
- De welkomstekst van het bedrijf elke keer laten zien als je inlogt en niet alleen bij de eerste keer.

Reactie Feelingz:

Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te horen dat de reacties over het assortiment positief zijn! Met de verbeterpunten gaan we aan de slag. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u na 10 minuten ingelogd te zijn, automatisch uitgelogd wordt. Deze melding hebben we nog niet eerder gehad en zullen we direct doorgeven aan onze IT-afdeling.

Voorgaande jaren hebben wij van onze klanten vernomen dat de welkomsttekst te vaak in beeld kwam. Naar aanleiding daarvan hebben wij dit jaar de beslissing genomen om de welkomsttekst maximaal één keer per dag in beeld te laten komen. We zullen komend jaar evalueren hoe onze klanten de frequentie hiervan ervaren en aan de hand daarvan bepalen hoe we hier volgend jaar mee omgaan. Uw mening wordt hier uiteraard in meegenomen!

Wanneer u in het overzicht van de producten met uw muis over het product beweegt, verschijnen de titel van het product en het benodigde puntenaantal over de afbeelding in beeld. Voor een smartphone en tablet geldt dit niet, omdat hierbij geen muis gebruikt wordt. Komend jaar zullen we bekijken hoe we de titel en het benodigde puntenaantal op deze apparaten het beste snel weer kunnen geven.

We hopen dat u een leuk cadeau heeft kunnen vinden op onze website en wensen u alvast fijne feestdagen toe!

BB Grondwerken BV/BB Transport BV

Vriendelijke introductie. Bij latere bestelling neemt keuzemogelijkheid ernstig af. Ook is de keuze bij 4 punten moeilijker in te vullen vanwege het ontbreken van 1 punt geschenken. Ook vervallen...

Zie bovenstaande opmerking.

Beste,

We vinden het jammer dat u minder tevreden bent over Feelingz. Ons assortiment kopen wij voor de kerstperiode groot in, om een zo goed mogelijk aanbod aan onze klanten te kunnen doen. Het is vaak niet mogelijk om later in het jaar (vanaf juni) artikelen bij te bestellen, vandaar dat er op een gegeven moment een aantal artikelen uit het assortiment verdwijnen. Gelukkig heeft het overgrote deel van onze klanten zijn of haar kerstgeschenk dan allang besteld.

Wij proberen per punten categorie een zo aantrekkelijk mogelijk aanbod te hebben, ook voor 4 punten. Het spijt ons dat u dat niet zo ervaart, we proberen elk jaar weer te verbeteren en nemen uw punt van kritiek ter harte.

Met betrekking tot de geldigheid: in onze offerte en opdrachtbevestiging leggen wij met de werkgever vast tot wanneer de codes geldig zijn. Onze standaard verzilverperiode kan altijd in overleg aangepast worden naar een kortere of langere periode. De geldigheid van de codes staat ook vermeld op de cadeau-website die de medewerkers zien als ze ingelogd zijn. We nemen uw punt mee en zullen dit het komende seizoen nog beter communiceren.

Waardeloos. Kerstcadeau ter waarde van 40 euro is gewoon verlopen. Wist niet dat dat mocht met bonnen waarvoor betaald is.
Ze vertikken het om er een datum op te drukken.

Niet de bonnen laten verlopen.

Beste,

Wat jammer dat uw persoonlijke bestelcode is verlopen. De geldigheid van de code stond vermeld op de website, deze kon u inzien op het moment dat u ingelogd was. Over de geldigheid van de code en eventuele niet verzilverde codes zijn contractuele afspraken gemaakt met uw werkgever. Voor vragen of opmerkingen hierover kunt u contact opnemen met uw werkgever. Mocht u in de toekomst nog een keer een online keuzecadeau ontvangen, dan hopen wij dat u deze op tijd kunt verzilveren en een leuk cadeau kunt uitkiezen!

Bedrijf uit Leiden

Communicatie was erg duidelijk!

Stichting Petje af

Fijne service, erg klantvriendelijk en ruime keus!

Niet