Feelingz

Afleverproces
8.5/10
Ontvangst medewerkers

BB Grondwerken BV/BB Transport BV

Vriendelijke introductie. Bij latere bestelling neemt keuzemogelijkheid ernstig af. Ook is de keuze bij 4 punten moeilijker in te vullen vanwege het ontbreken van 1 punt geschenken. Ook vervallen...

Zie bovenstaande opmerking.

Reactie Feelingz:

Beste,

We vinden het jammer dat u minder tevreden bent over Feelingz. Ons assortiment kopen wij voor de kerstperiode groot in, om een zo goed mogelijk aanbod aan onze klanten te kunnen doen. Het is vaak niet mogelijk om later in het jaar (vanaf juni) artikelen bij te bestellen, vandaar dat er op een gegeven moment een aantal artikelen uit het assortiment verdwijnen. Gelukkig heeft het overgrote deel van onze klanten zijn of haar kerstgeschenk dan allang besteld.

Wij proberen per punten categorie een zo aantrekkelijk mogelijk aanbod te hebben, ook voor 4 punten. Het spijt ons dat u dat niet zo ervaart, we proberen elk jaar weer te verbeteren en nemen uw punt van kritiek ter harte.

Met betrekking tot de geldigheid: in onze offerte en opdrachtbevestiging leggen wij met de werkgever vast tot wanneer de codes geldig zijn. Onze standaard verzilverperiode kan altijd in overleg aangepast worden naar een kortere of langere periode. De geldigheid van de codes staat ook vermeld op de cadeau-website die de medewerkers zien als ze ingelogd zijn. We nemen uw punt mee en zullen dit het komende seizoen nog beter communiceren.

Waardeloos. Kerstcadeau ter waarde van 40 euro is gewoon verlopen. Wist niet dat dat mocht met bonnen waarvoor betaald is.
Ze vertikken het om er een datum op te drukken.

Niet de bonnen laten verlopen.

Reactie Feelingz:

Beste,

Wat jammer dat uw persoonlijke bestelcode is verlopen. De geldigheid van de code stond vermeld op de website, deze kon u inzien op het moment dat u ingelogd was. Over de geldigheid van de code en eventuele niet verzilverde codes zijn contractuele afspraken gemaakt met uw werkgever. Voor vragen of opmerkingen hierover kunt u contact opnemen met uw werkgever. Mocht u in de toekomst nog een keer een online keuzecadeau ontvangen, dan hopen wij dat u deze op tijd kunt verzilveren en een leuk cadeau kunt uitkiezen!

Bedrijf uit Leiden

Communicatie was erg duidelijk!

Stichting Petje af

Fijne service, erg klantvriendelijk en ruime keus!

Niet

Leuke cadeaus

Vorig jaar voor mijn fysiotherapiebedrijf alle medewerkers een bon gegeven. Deze werd heel leuk en ethousiast ontvangen. Varierend aanbod. Zelf was ik helemaal blij met de cadeaukaart van de Bijenkorf.

Baat accountants & adviseurs

Wij hebben in 2017 voor het eerst kennis gemaakt met Feelingz en dit is zeer goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar.

Wiertz Company

Positief, alles werd goed en duidelijk uitgelegd, prima service en leuke cadeaus!

nee :)

Podotherapie Smulders

Gemakkelijk bestellen van de kadobonnen de er leuk en feestelijk uitzien.
Werknemers waren verrast door de ruime keuze van mogelijkheden.

Werknemers geven aan dat ze de website omslachtig vinden in gebruik.