Informatie over diensten
Aanbod functies
Support
Snelheid support

PromoSnoepje

The feedback company maakt waar wat ze beloven en wij vinden het een uitstekende manier om op een eerlijke en heldere manier feedback te mogen ontvangen van onze klanten.

Ervaring in enkele zinnen

?k zou wel graag meer sjabloon/layout keuzes willen zien voor op de website.

Im.b.m.

Top

Goede en snelle service

Top Leisure Products

Persoonlijk, goed bereikbaar, helpt zeker om meer vertrouwen te wekken bij klanten.

Ervaring in enkele zinnen

Professioneel - helpt je als bedrijf om te groeien en meer vertrouwen te wekken.

Jasper van Doorn (DownTown.nl)

Heel goed! Vragen worden correct beantwoord, mensen vriendelijk, lay out van site duidelijk en simpel.

Ervaring in enkele zinnen

We zijn net uit de proefperiode en tot op heden alleen goede ervaringen. Ik ben wel benieuwd hoeveel klanten een review gaan schrijven na een order. Tot nu toe zijn het allemaal reviews op uitnodiging.

R.Broekman CDC Complete tandzorg

Goed; goede site, goede telefonische back up

Ervaring in enkele zinnen

makkelijk bruikbaar systeem; snel en goedkoop implementeerbaar
Aandachtspunt: verzenden automatische reminder (kan nog niet automatisch volgens mij) en eenvoudig integreren dat resultaten ook organisch worden getoond

Reactie Feedback Company:

Geachte heer Broekman,

Hartelijk dank voor uw reactie.
Het is reeds mogelijk om een automatische reminder in te stellen via de auto-feedback module.

Wij hebben vandaag overleg gehad met uw webbouwer naar aanleiding van uw vragen over de rich snippet implementatie van gisteren. De opzet is voor uw webbouwer nu helemaal duidelijk en hij gaat e.e.a. in werking zetten. Onze eigen pagina's zijn standaard voorzien van de mark-up maar deze moet voor gele sterren achter de uw eigen url op uw eigen website ook worden geïmplementeerd.

Coen van Gennip

Hermen

Goede indruk op me gemaakt

Snelle service

Rita Biscop

MYBKS klantendienst. Zeer professioneel, vriendelijk, behulpzaam !

Ervaring in enkele zinnen

Telkens opnieuw kreeg ik een pos. feedback.
Een vraag , een probleempje, telkens kwam er een oplossing!

TERAPY

Zeer goed en reactief

snel
reactief

Tim Erkamp / OV-H vof

Prima indruk! Werkt goed!

Ervaring in enkele zinnen

Het werkt goed en jullie reageren snel! Keurig!