Mascolori

Best wel goed

Ervaring in enkele zinnen

Goed systeem, werkt allemaal prima. Wel vind ik de layout sterk verouderd en de mogelijkheden om de snippet die op je website staat vorm te geven naar je eigen stijl ondermaats. Ik vind zowel de vormgeving van jullie website als de back end als de vragenlijsten die je verstuurt naar de klant erg ouderwets en niet aantrekkelijk.

Als iemand zijn feedback als onderwerp ’stijlvol’ meegeeft, dan zie je in dat feedback blokje dat op onze website staat alleen dat woord staan, dat staat ook raar.

Verder wel tevreden over samenwerking, service etcetera,

Succes,

Reactie Feedback Company:

Beste Raymond,

Hartelijk dank voor jouw review, inmiddels zijn de redesigns voor zowel het feedbackformulier als de beheerportal doorgevoerd.

Groet,

Coen van Gennip

Willem

Niks op aan te merken

Ervaring in enkele zinnen

Bereikbaarheid is goed en dat is belangrijk

ProPim.nl

Een mooi initiatief voor de consument, als bedrijf gooi je alleen maar geld over de balk.

Ervaring in enkele zinnen

Voor de consument is het een leuk initiatief, als bedrijf gooi je veel geld over de balk voor een "bedrijf" dat niets anders doet dan facturen sturen.

De backoffice mag professioneler maar werkt voldoende. Je mag wel meer krijgen voor wat je betaald in bijvoorbeeld Google campagne.

Reactie Feedback Company:

Beste ProPim,

Erg jammer om te vernemen dat u ons bestempeld als een bedrijf dat alleen maar facturen kan versturen naar haar klanten.

Wij werken met een geautomatiseerd boekhoudsysteem. Op het moment dat de betalingstermijn met ruim 7 dagen is overschreden dan ontvangt u automatisch een vriendelijke herinnering.

Doordat u herhaaldelijk het maandelijkse bedrag niet tijdig hebt voldaan, heeft u meerdere e-mails ontvangen met het verzoek om de betaling alsnog te voldoen.

Wellicht is dit de reden dat u The Feedback Company bestempeld als een bedrijf dat enkel facturen kan verzenden.

Arjan

ks

Prima service

Ervaring in enkele zinnen

Snelle reactie op vragen.

Fahrenheit

Prima indruk, betrouwbaar

Ervaring in enkele zinnen

Snel antwoord op vragen, no nonsens benadering, to the point.

www.deolijfgaardshop.nl

Prima. Goed bereikbare klantenservice.

Ervaring in enkele zinnen

Goede klantenservice, draagt direct oplossingen aan. Meedenkend met de klant.

Schminkspecialist

E.e.a. werkt functioneel en goed

snel reactie en antwoord

Tuinmeubelhoesshop

OK

OK

Writersplaza.nl

Slim, klein, korte lijnen

Ervaring in enkele zinnen

persoonlijke hulp is nooit ver weg
de applicatie om de oordelen te bekijken is niet altijd handig maar wel altijd beschikbaar
Ik ben blij met The Feedback Company

BEWUSTGOED online eco winkel

Duidelijk en simpele tool en informatie. prettige ondersteuning.

Ervaring in enkele zinnen

Duidelijke en simpele tool waarmee je een goede indruk krijgt van de (shop) ervaring van jouw klanten en de verbeterpunten die nodig zijn om de klant en gebruik’s vriendelijkheid, service en aangeboden assortiment up to date te krijgen /houden.