R.Broekman CDC Complete tandzorg

Goed; goede site, goede telefonische back up

Ervaring in enkele zinnen

makkelijk bruikbaar systeem; snel en goedkoop implementeerbaar
Aandachtspunt: verzenden automatische reminder (kan nog niet automatisch volgens mij) en eenvoudig integreren dat resultaten ook organisch worden getoond

Reactie Feedback Company:

Geachte heer Broekman,

Hartelijk dank voor uw reactie.
Het is reeds mogelijk om een automatische reminder in te stellen via de auto-feedback module.

Wij hebben vandaag overleg gehad met uw webbouwer naar aanleiding van uw vragen over de rich snippet implementatie van gisteren. De opzet is voor uw webbouwer nu helemaal duidelijk en hij gaat e.e.a. in werking zetten. Onze eigen pagina's zijn standaard voorzien van de mark-up maar deze moet voor gele sterren achter de uw eigen url op uw eigen website ook worden geïmplementeerd.

Coen van Gennip

Hermen

Goede indruk op me gemaakt

Snelle service

Rita Biscop

MYBKS klantendienst. Zeer professioneel, vriendelijk, behulpzaam !

Ervaring in enkele zinnen

Telkens opnieuw kreeg ik een pos. feedback.
Een vraag , een probleempje, telkens kwam er een oplossing!

TERAPY

Zeer goed en reactief

snel
reactief

Tim Erkamp / OV-H vof

Prima indruk! Werkt goed!

Ervaring in enkele zinnen

Het werkt goed en jullie reageren snel! Keurig!

M. de Jong / Bako bedrijfskoeling & Airconditioning B.V.

Goed en correct

Goed en correct

CVtotaal

Prima klantenservice.
Snelle respons op eventuele vragen.

Prima klantenservice

Zwembadenwebshop

De manier van werken van de Feedback is een eerlijke manier voor zowel consument als klant. Er zijn altijd klanten die iets te klagen hebben of waar om wat voor reden dan ook de levering, betaling...

Ervaring in enkele zinnen

Reactie plaatsen naar een negatief advies

Mascolori

Best wel goed

Ervaring in enkele zinnen

Goed systeem, werkt allemaal prima. Wel vind ik de layout sterk verouderd en de mogelijkheden om de snippet die op je website staat vorm te geven naar je eigen stijl ondermaats. Ik vind zowel de vormgeving van jullie website als de back end als de vragenlijsten die je verstuurt naar de klant erg ouderwets en niet aantrekkelijk.

Als iemand zijn feedback als onderwerp ’stijlvol’ meegeeft, dan zie je in dat feedback blokje dat op onze website staat alleen dat woord staan, dat staat ook raar.

Verder wel tevreden over samenwerking, service etcetera,

Succes,

Reactie Feedback Company:

Beste Raymond,

Hartelijk dank voor jouw review, inmiddels zijn de redesigns voor zowel het feedbackformulier als de beheerportal doorgevoerd.

Groet,

Coen van Gennip