In het begin had ik moeite om het WordPress widget weekend te krijgen. Ondersteuning hierbij was moeizaam. Uiteindelijk wel gelukt.

Later problemen met de structured data die door...

Later problemen met de structured data die door widget gegenereerd worden (omdat Google iets veranderd had). Oplossen ging moeizaam. Uiteindelijk heb ik de source code gekregen en zelf wijzigingen kunnen doorvoeren.

Volgens helpdesk komt er binnenkort verbeterde versie van het widget dus dat wacht ik op.

Uiteindelijk toch tevreden over de service, maar als in zelf minder technisch geweest was dan was het wellicht niet gelukt.

stofzuigerzakken-online

Prima bedrijf om beoordelingen mee te verkrijgen

Harm

Dat de Feedback company er voor de ondernemer is en niet voor de consument.

Reactie Feedback Company:

Beste Harm, Bedankt voor je uitgebreide feedback. We nemen je verbeterpunten mee in de verdere ontwikkeling van onze reviewtool. Achter de schermen werken we continue aan het verbeteren van... Beste Harm, Bedankt voor je uitgebreide feedback. We nemen je verbeterpunten mee in de verdere ontwikkeling van onze reviewtool. Achter de schermen werken we continue aan het verbeteren van onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, The Feedback Company

P Beckers

Misleidend platform, slechte reviews worden niet geplaatst.

Marjolein

Helder, overzichtelijk, simpel, duidelijk.

Handelsonderneming Minco

Leuk bedrijf, duidelijke site en uitleg

Printsy

Onze ervaring met the feedbackcompany was vanaf het eerste moment, helder, duidelijk en overzichtelijk. Contact en follow up verliep snel met direct hulp en uitleg.