Hermen

Handige website, en lijkt goed opgepakt te worden door Google!

Skichalets.nl

Ik vind het een hele fijne organisatie die inderdaad ook z'n naam waar maakt met een zeer goede feedback.

IPcam-shop B.V.

Prima bedrijf. Al klant sinds het eerste uur!

Slechte review geplaatst over kentekenplaatdrukken.nl(klant van jullie). Meer dan 5 dagen gewacht maar review wordt niet
geplaatst. Alleen maar positieve reviews te lezen. Inmiddels aangifte...
geplaatst. Alleen maar positieve reviews te lezen. Inmiddels aangifte gedaan van oplichting bij politie maar bij de feedback company worden nog steeds positieve reviews geplaats. Vreemde zaak, hier klopt iets niet!!!

Kim

Na een goede samenwerking was ik helaas net te laat met het opzeggen van mijn contract terwijl ik ging stoppen met mijn webshop. Helaas was meedenken, klantvriendelijkheid en een oplossing bedenken... Na een goede samenwerking was ik helaas net te laat met het opzeggen van mijn contract terwijl ik ging stoppen met mijn webshop. Helaas was meedenken, klantvriendelijkheid en een oplossing bedenken geen optie. "u wordt gehouden aan de algemene voorwaarden", wat inhoudt nog een heel jaar betalen. Vind ik zelf vrij flauw en kinderachtig. Ik zou ze dan ook niet aanbevelen nee..

Reactie Feedback Company:

Goedemiddag Kim,
Goedemiddag Kim,
Wat vervelend dat jij te laat was met je opzegging. Ik begrijp dat het niet prettig is om voor iets te betalen wat je misschien niet lang meer gaat gebruiken, echter kunnen wij opzeggingen die te laat binnenkomen niet accepteren. Het gaat hier niet om het verdienen van extra geld, maar om voorwaarden die wij opstellen en waar onze medewerkers zich aan dienen te houden. Ik hoop op je begrip hiervoor.

Belachelijke prijsverhoging, 0 loyaliteit richting de klant.

Reactie Feedback Company:

Goedemorgen Eforyou,
Goedemorgen Eforyou,
Wat jammer dat je niet akkoord bent met de prijswijziging. Wij zijn van mening dat deze op zijn plaats is, aangezien wij in 10 jaar tijd onze prijzen niet hebben verhoogd, en nu alsnog €10 euro minder betaald dan bij welke concurrent dan ook. Je kunt natuurlijk altijd kiezen voor ons Freemium pakket, dit is een geheel gratis pakket. Jouw reviews zijn niet uit ons systeem verwijderd, ze blijven altijd tot 1 jaar na datum bewaard. Wanneer je deze wilt ontvangen kunnen wij altijd een export voor je maken, je krijgt al je verzamelde reviews bij ons dan in den Excel bestand, en kunt hiermee doen wat jij wilt.

Men past - zonder dat klanten dat gezien hoeven te hebben - de widget instellingen aan, waardoor minder betrouwbare ervaringen zonder moeite gedeeld kunnen worden. Zodra dit gebeurt denkt men niet... Men past - zonder dat klanten dat gezien hoeven te hebben - de widget instellingen aan, waardoor minder betrouwbare ervaringen zonder moeite gedeeld kunnen worden. Zodra dit gebeurt denkt men niet graag met je mee :)

slank met linda

Ga niet met deze club in zee want ze houden zich niet aan de afspraken (kan ik rustig zeggen hier want dit wordt toch niet geplaatst)