Snelheid support
Aanbod functies
Support
Informatie over diensten

Harm

Dat de Feedback company er voor de ondernemer is en niet voor de consument.

Ervaring in enkele zinnen

Ik heb bij twee verschillende bedrijven meegemaakt (die volgens de Feedback company ongelooflijk goed scoorde) dat ik wel uitgenodigd werd om een beoordeling te geven wanneer de bestellingen vlekkeloos liepen. Echter, bleef die uitnodiging weg zodra er leverings- of andere problemen waren. Omdat ik zelf ook ondernemer ben wilde ik toch deze bedrijven laten weten tegen welke problemen ik op liep. Daarom zocht ik in de mail eerdere uitnodigingen op zodat ik deze bedrijven alsnog een beoordeling kon geven. Helaas hebben deze uitnodigingen een vervaldatum. Je kunt wel een beoordelen geven maar deze worden niet geplaatst.

1. Laat de ondernemer niet zelf bepalen aan wie hij een verzoek stuurt voor een review maar stuur alle betalende klanten en uitnodiging. Hierdoor krijgen ook de wat minder tevreden klanten een uitnodiging. Het voordeel van deze groep klanten is dat deze ook het meest kritisch over jouw bedrijf zullen zijn.

2. Laat eerdere uitnodigingen niet verlopen. De kans dat er later pas problemen ontstaan met een product is veel groter dan wanneer je ze net ontvangt.

3. Geef de beoordeler de mogelijkheid om een vrij veld in te vullen en deze met sterren te beoordelen. Nu heb ik een slechte score moeten geven over "Resultaten feedback tools'' terwijl ik liever een ander onderwerp had willen beoordelen b.v. "Vind je de score van de beoordelingen die wij via de Feedback company vergaren geloofwaardig''

Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik deze beoordeling als consument heb geschreven en niet als ondernemer en dat jullie wat aan mijn beoordeling hebben.

Harm

In welke branche biedt u de dienstverlening aan?

N.v.t

Reactie Feedback Company:

Beste Harm,

Bedankt voor je uitgebreide feedback.
We nemen je verbeterpunten mee in de verdere ontwikkeling van onze reviewtool.
Achter de schermen werken we continue aan het verbeteren van onze dienstverlening.

The Feedback Company

P Beckers

Misleidend platform, slechte reviews worden niet geplaatst.

Ervaring in enkele zinnen

Als een slechte review wordt gegeven heeft het bedrijf waar deze bij wordt geplaatst de mogelijkheid deze niet te plaatsen. Dat is geen transparante manier van feedback verzamelen.

Als een klant de tijd neemt om een review te plaatsen, ook al is deze slecht, dan is het wel zo eerlijk om deze review ook te plaatsen. Bedrijven met alleen maar 99% scores zijn ongeloofwaardig en doet dus ook af aan de geloofwaardigheid van uw platform.

Marjolein

Helder, overzichtelijk, simpel, duidelijk.

Ervaring in enkele zinnen

Vind het eigenlijk dikke prima zo!

Mike

Top

Zo doorgaan!????

Handelsonderneming Minco

Leuk bedrijf, duidelijke site en uitleg

Ervaring in enkele zinnen

Korte lijnen, duidelijke uitleg en goed advies

Printsy

Onze ervaring met the feedbackcompany was vanaf het eerste moment, helder, duidelijk en overzichtelijk. Contact en follow up verliep snel met direct hulp en uitleg.

Ervaring in enkele zinnen

Contact en ondersteuning bij integreren van feedbackcompany koppeling voor ons bedrijf verliep geweldig.

Goedhoesje.nl

Goed, werkt zoals het hoort, en goede bereikbaarheid van de support-afdeling bij vragen.

Hippest-Fashion

Prima, de reacties komen snel binnen en de korte vragen zijn so far prima

Geboortebeer.nl

Goede hulp bij het opstarten. Handig dat je handmatig en automatisch uitnodigingen kan sturen. Meerwaarde voor mijn bedrijf.

Ervaring in enkele zinnen

In het begin kreeg ik weinig beoordelingen van mijn klanten, maar met behulp van Feedback Company is dt sterk omhoog gegaan. De mogelijkheid om een negatieve reactie eerst op te lossen met de klant alvorens de review wordt gepubliceerd is zeer waardevol. Klant was tevreden met de oplossing en gaf daarna een zeer positieve review.