Snelheid support
Aanbod functies
Support
Informatie over diensten

P Beckers

Misleidend platform, slechte reviews worden niet geplaatst.

Ervaring in enkele zinnen

Als een slechte review wordt gegeven heeft het bedrijf waar deze bij wordt geplaatst de mogelijkheid deze niet te plaatsen. Dat is geen transparante manier van feedback verzamelen.

Als een klant de tijd neemt om een review te plaatsen, ook al is deze slecht, dan is het wel zo eerlijk om deze review ook te plaatsen. Bedrijven met alleen maar 99% scores zijn ongeloofwaardig en doet dus ook af aan de geloofwaardigheid van uw platform.

Marjolein

Helder, overzichtelijk, simpel, duidelijk.

Ervaring in enkele zinnen

Vind het eigenlijk dikke prima zo!

Mike

Top

Zo doorgaan!????

Handelsonderneming Minco

Leuk bedrijf, duidelijke site en uitleg

Ervaring in enkele zinnen

Korte lijnen, duidelijke uitleg en goed advies

Printsy

Onze ervaring met the feedbackcompany was vanaf het eerste moment, helder, duidelijk en overzichtelijk. Contact en follow up verliep snel met direct hulp en uitleg.

Ervaring in enkele zinnen

Contact en ondersteuning bij integreren van feedbackcompany koppeling voor ons bedrijf verliep geweldig.

Goedhoesje.nl

Goed, werkt zoals het hoort, en goede bereikbaarheid van de support-afdeling bij vragen.

Hippest-Fashion

Prima, de reacties komen snel binnen en de korte vragen zijn so far prima

Geboortebeer.nl

Goede hulp bij het opstarten. Handig dat je handmatig en automatisch uitnodigingen kan sturen. Meerwaarde voor mijn bedrijf.

Ervaring in enkele zinnen

In het begin kreeg ik weinig beoordelingen van mijn klanten, maar met behulp van Feedback Company is dt sterk omhoog gegaan. De mogelijkheid om een negatieve reactie eerst op te lossen met de klant alvorens de review wordt gepubliceerd is zeer waardevol. Klant was tevreden met de oplossing en gaf daarna een zeer positieve review.

Goede service!

Zie vorig punt.