123rijden

1 jaar bij feedback gezeten. Nu door omstandigheden geen samenwerking meer nodig, althans met een jaartje weer wel.
Pure starheid omdat ik niet op tijd heb opgezegd, moet ik voor een heel jaar...
Pure starheid omdat ik niet op tijd heb opgezegd, moet ik voor een heel jaar betalen zonder dat ik er gebruik van maak. Echt van de zotte.
Volgens mij mag je ook niet iedere keer weer opnieuw een jaar verlengen bij wet, maar dat ga ik nog uitzoeken.
Jammer dat dit bedrijf verder totaal niet mee denkt. Voor mij geen feedbackcompany meer in de toekomst, en ik zal mijn andere collega rijscholen hier zeker ook van op de hoogte stellen. Alvast 1 klant kwijt in ieder geval.
Wat een klote bedrijf zeg.

Goedendag 123rijden,
Goedendag 123rijden,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je niet op tijd hebt opgezegd. Wij werken inderdaad met 1 jaarcontracten, als B2B bedrijf is dat ook toegestaan, door deze jaarcontracten konden we een lagere prijs voor onze dienstverlening aanbieden. Inmiddels zijn we overgestapt naar 3 maandcontracten. Helaas zul je voor bijvoorbeeld je telefoonabonnement ook moeten betalen wanneer dit automatisch wordt verlengd, dit zijn de regels en wij willen ons dan ook aan de door ons opgestelde regels houden. Jouw opzegging kwam helaas écht te laat binnen. We willen je bedanken voor de samenwerking en wensen je alle succes met je rijschool.

Bestratingsweb.nl

Al jaren 1 aansluiting, nu maar liefst 5 websites via Feedback Company!

Hi Bestratingsweb!
Hi Bestratingsweb!
Bedankt voor jullie positieve feedback en nuttige verbeterpunten :) We gaan zeker aan de slag met jullie suggesties. Bedankt dat jullie al zo lang klant zijn van Feedback Company. Fijn jullie al jaren van dienst te kunnen zijn.

Petra Schalk - de Jonge

Na wat onduidelijkheden betreft de plaatsing van een review heeft Feedback Company mij keurig benaderd en dit probleem professioneel opgelost. Top!

Goedemorgen Petra,
Wat fijn dat we je verder hebben kunnen helpen en je onduidelijkheden zijn weggenomen door onze medewerkers. Bedankt voor je positieve feedback over onze dienstverlening....
Goedemorgen Petra,
Wat fijn dat we je verder hebben kunnen helpen en je onduidelijkheden zijn weggenomen door onze medewerkers. Bedankt voor je positieve feedback over onze dienstverlening. :)

De Postergigant

Slecht!

Wij kregen een matige review van een klant, deze review was ook niet terecht omdat de klant zelf iets niet helemaal goed had gedaan terwijl alles duidelijk staat omschreven. Slecht!

Nu wilde wij er alles aan doen om een betere review te krijgen, maar die kans krijg je dus niet!
De medewerker van the feadback company denkt alles beter te weten.

Het komt er dus op neer, als een klant een onterechte review plaatst, dan mag je er niet alles aan doen om het probleem op te lossen. Het dat is juist natuurlijk het hele idee van dit platform lijkt mij.

Beste medewerker van De Postergigant,
Bedankt voor de gegeven feedback. Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren.
In dit geval ging het om een score van 6/10 waarin een gedegen feedback...
Beste medewerker van De Postergigant,
Bedankt voor de gegeven feedback. Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren.
In dit geval ging het om een score van 6/10 waarin een gedegen feedback werd gegeven, jullie zelfs nog gecomplimenteerd worden in de behulpzaamheid, maar dat het systeem (naar zijn idee) niet helemaal optimaal zou werken.
Om ervoor te zorgen dat onze tool betrouwbaar is en blijft voor onze klanten en consumenten, zul je begrijpen dat wij erg terughoudend zijn in het verwijderen van beoordelingen als daar niet direct een aanleiding voor is.
We hopen op jouw begrip, mocht je nog contact op willen nemen dan mag dat natuurlijk altijd!
Team support.

Kees

Fijn geholpen door de Dames en Heren van de klantenservice

Reactie Feedback Company:

Bedankt voor je positieve feedback Kees! Daar zijn we erg blij mee :)

Mike

Zeer slecht, komen afspraken niet na..

Goedemorgen Mike,
Goedemorgen Mike,
Bedankt voor je feedback. Jouw account bij Feedback Company is onlangs gesloten omdat er met slechts 2 IP adressen & 2 mailadressen reviews werden achtergelaten. Hierdoor konden wij niet garanderen dat jouw klantbeoordelingen echt waren. Omdat transparantie naar consumenten toe essentieel is voor onze dienstverlening is jouw account bij Feedback Company afgesloten. Jammer dat je hierdoor ontevreden bent over onze service.
Een fijne dag toegewenst. Wij wensen je veel succes met je onderneming.
Het Support Team

Super! ik had wat moeite met het installeren van de widget, maar ben uitstekend verder geholpen door een support medewerker.

Frank Bemelman

Geen fijn bedrijf. Mijn buurman is er ook bij aangesloten, voor een afgesproken periode van 1 jaar. Die wordt toch ongevraagd verlengd en FC paradeert met de kleine lettertjes. Hoe sneu is dat,... Geen fijn bedrijf. Mijn buurman is er ook bij aangesloten, voor een afgesproken periode van 1 jaar. Die wordt toch ongevraagd verlengd en FC paradeert met de kleine lettertjes. Hoe sneu is dat, temeer omdat de persoon in kwestie ook nog de pech had invalide (herseninfarct) te raken - maar nee er is geen pardon. Betalen!! Hier met die poen!! Te triest voor woorden. Ik heb meteen opgezegd.

Beste Frank,
Beste Frank,
Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je je niet hebt kunnen vinden in een beslissing van onze financiële afdeling. Inmiddels heb ik contact gezocht met je via mail, ik hoop dat dit de situatie enigszins voor je verduidelijkt heeft. Wij wensen je alle goeds en succes met je webshop in de toekomst.

Dj

Gezellig!

Reactie Feedback Company:

Bedankt voor je feedback! Leuk om te horen dat je onze service naar tevredenheid gebruikt! :)
Het Support Team!

Saida

Een aanrader.......
Goede service.....

Hi!
Hartelijk bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent.