Informatie over diensten
Aanbod functies
Support
Snelheid support

Kim

Na een goede samenwerking was ik helaas net te laat met het opzeggen van mijn contract terwijl ik ging stoppen met mijn webshop. Helaas was meedenken, klantvriendelijkheid en een oplossing bedenken...

Ervaring in enkele zinnen

Weinig meedenkend en als er op deze manier geld moet worden verdient straalt dat ook niet echt vertrouwen uit...

Goedemiddag Kim,

Wat vervelend dat jij te laat was met je opzegging. Ik begrijp dat het niet prettig is om voor iets te betalen wat je misschien niet lang meer gaat gebruiken, echter kunnen wij opzeggingen die te laat binnenkomen niet accepteren. Het gaat hier niet om het verdienen van extra geld, maar om voorwaarden die wij opstellen en waar onze medewerkers zich aan dienen te houden. Ik hoop op je begrip hiervoor.

Belachelijke prijsverhoging, 0 loyaliteit richting de klant.

Ervaring in enkele zinnen

Prijsverhoging van 65%! Niet mee akkoord gegaan. Alle vergaarde reviews van de afgelopen 6 jaar hebben ze meteen maar verwijdert.

Goedemorgen Eforyou,

Wat jammer dat je niet akkoord bent met de prijswijziging. Wij zijn van mening dat deze op zijn plaats is, aangezien wij in 10 jaar tijd onze prijzen niet hebben verhoogd, en nu alsnog €10 euro minder betaald dan bij welke concurrent dan ook. Je kunt natuurlijk altijd kiezen voor ons Freemium pakket, dit is een geheel gratis pakket. Jouw reviews zijn niet uit ons systeem verwijderd, ze blijven altijd tot 1 jaar na datum bewaard. Wanneer je deze wilt ontvangen kunnen wij altijd een export voor je maken, je krijgt al je verzamelde reviews bij ons dan in den Excel bestand, en kunt hiermee doen wat jij wilt.

Men past - zonder dat klanten dat gezien hoeven te hebben - de widget instellingen aan, waardoor minder betrouwbare ervaringen zonder moeite gedeeld kunnen worden. Zodra dit gebeurt denkt men niet...

Ervaring in enkele zinnen

Normaliter positief, als je dus niets te vragen of klagen hebt. Zodra je wel vragen of klachten hebt, geven ze niet thuis.

slank met linda

Ga niet met deze club in zee want ze houden zich niet aan de afspraken (kan ik rustig zeggen hier want dit wordt toch niet geplaatst)

slechte communicatie

AstroVac

Ervaring in enkele zinnen

Goede ervaringen. Echter een prijsverhoging voor 2018 van 19% is m.i. veel te gortig.

Hans van der Kroft

Ervaring in enkele zinnen

Een slechte review geplaatst over Deurmarkt.com en deze wordt (vooralsnog) niet geplaatst aangezien zij 5 dagen de tijd krijgen om erop te reageren. Zeer kwalijke zaak dat een review niet direct wordt geplaatst. Dit is CENSUUR!!

Goedemorgen Hans,

Bedankt voor je feedback over onze dienstverlening. Onze tool is bedoeld om klant en consument met elkaar te verbinden. Immers, wanneer jij een klacht hebt en daarom een review schrijft, wil je dat deze word behandeld en opgelost. Niemand is gebaat bij een onbevredigend resultaat, daarom sporen wij onze klanten aan om een passende oplossing te zoeken met de consument. Uiteraard wordt een negatieve review, wanneer geen oplossing is gevonden, gewoon bovenaan de lijst van reviews geplaatst. We werken aan een systeem waarin zowel oude als herschreven reviews zijn te zien. Zo kan een consument altijd de historie van de review teruglezen, ook wanneer deze herschreven is. Dit maakt het nóg transparanter, en daar staan wij als Feedback Company voor. Ik hoop dat dit het verhaal wat verduidelijkt, Bedankt voor je mening, hiermee kunnen wij onze dienstverlening steeds beter laten aansluiten op wensen van zowel klant als consument.

Feedback Company

Prima service! Ben zeer tevreden!

Ervaring in enkele zinnen

Mooie producten en ben zeer tevreden met uw service!

Arjen

Onderdeel van Achmea?

Ervaring in enkele zinnen

Wij maken gebruik van het Feedbacksysteem van de Feedback Company. Wij hebben veel goede reviews en dat geeft potentiële klanten het vertrouwen om bij ons te bestellen. Helaas breidt de Feedback Company de dienst nu uit met een onnodig aankoopverzekeringsproduct. Meedoen is niet verplicht maar niet meedoen is natuurlijk niet verstandig omdat dit straks – mede dankzij de Feedback Company - de nieuwe norm is. Het is nu nog gratis maar ik vrees dat dit op termijn leidt tot hogere abonnementskosten. De Feedback Company heeft zich hiermee voor het karretje van de verzekeraars laten spannen en dat kost ALLE webwinkeliers straks heel veel geld.

Goedemorgen ,

Bedankt voor je feedback, wat jammer dat de dienstverlening voor jou niet direct van toegevoegde waarde lijkt. De aankoopverzekering is vooral in het leven geroepen om de consument nog makkelijker te overtuigen bij jouw winkel een aankoop te doen. Wij willen de consument het gevoel geven dat je bij een website met het Buy Smart Shield van Feedback Company 100% veilig kunt winkelen, omdat je aankoop verzekerd is en je gebruik kunt maken van aflevergarantie. Je weet dus altijd zeker dat je pakketje aankomt, en dat wanneer dat niet zo is, je het aankoopbedrag terug kunt vorderen. Hierdoor worden we niet alleen een betrouwbaar merk voor B2B, maar versterken we onze positie ook bij de consument. De Buy Smart. verzekering kost je niets extra's. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord. Bedankt voor je terugkoppeling over onze dienstverlening. Juist door dit soort feedback kunnen we deze zoveel mogelijk op je behoeften laten aansluiten.

De tool werkt goed. Prettig in gebruik. Alleen is de connectie met google niet goed. Ik voldoe al een paar maanden aan alle eisen maar krijg geen sterren in google.
Wordt aan het lijntje...

Ervaring in enkele zinnen

Komen hun afspraken niet na. En communiceren niet.

Goedemorgen reviewschrijver,

Bedankt voor je feedback. Wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent over de terugkoppeling die je gegeven is tijdens onze tijdelijke storing. Je zult zien dat je Google sterren inmiddels weer zijn verschenen en de kwestie is opgelost, toch gaan wij ons uiterste best doen ervoor te zorgen om sneller op je mails te reageren wanneer dit niet het geval is geweest. Goed om te horen dat u blij bent met het gebruik van de tool, onze Google feed is zodanig aangepast dat wij ervan overtuigd zijn dat het 'uitvallen' hiervan niet meer tot de opties behoort in de toekomst. Ik hoop dat dit je wat vertrouwen teruggeeft in onze dienstverlening en wij als Feedback Company hopen je nog lang te kunnen helpen bij het verzamelen van reviews.

Feedback Company