R.Broekman CDC Complete tandzorg

Goed; goede site, goede telefonische back up

Reactie Feedback Company:

Geachte heer Broekman,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Het is reeds mogelijk om een automatische reminder in te stellen via de auto-feedback module.
Wij hebben vandaag overleg gehad met...
Geachte heer Broekman,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Wij hebben vandaag overleg gehad met uw webbouwer naar aanleiding van uw vragen over de rich snippet implementatie van gisteren. De opzet is voor uw webbouwer nu helemaal duidelijk en hij gaat e.e.a. in werking zetten. Onze eigen pagina's zijn standaard voorzien van de mark-up maar deze moet voor gele sterren achter de uw eigen url op uw eigen website ook worden geïmplementeerd.
Coen van Gennip

Hermen

Goede indruk op me gemaakt

Rita Biscop

MYBKS klantendienst. Zeer professioneel, vriendelijk, behulpzaam !

Tim Erkamp / OV-H vof

Prima indruk! Werkt goed!

M. de Jong / Bako bedrijfskoeling & Airconditioning B.V.

Goed en correct

CVtotaal

Prima klantenservice.
Snelle respons op eventuele vragen.

Zwembadenwebshop

De manier van werken van de Feedback is een eerlijke manier voor zowel consument als klant. Er zijn altijd klanten die iets te klagen hebben of waar om wat voor reden dan ook de levering, betaling... De manier van werken van de Feedback is een eerlijke manier voor zowel consument als klant. Er zijn altijd klanten die iets te klagen hebben of waar om wat voor reden dan ook de levering, betaling of wat dan ook is mis gegaan. De feedback company biedt de mogelijkheid voor beide partijen een reactie te plaatsen, zodat iedereen kan zien wat er precies gebeurd is en daar zelf een oordeel over geven.

Mascolori

Best wel goed

Reactie Feedback Company:

Beste Raymond,
Hartelijk dank voor jouw review, inmiddels zijn de redesigns voor zowel het feedbackformulier als de beheerportal doorgevoerd.
Groet,
Coen van Gennip