Susan Meijer

Fantastisch

Rianne

Superfijne, snelle klantenservice!

Sandra

Lakentje en slaapzak zijn heel fijn. Naar verloop van tijd hadden de ritsen bij de slaapzak geen nut meer, want mijn dochter werd sterker en had toch iedere keer haar handjes boven de deken.... Lakentje en slaapzak zijn heel fijn. Naar verloop van tijd hadden de ritsen bij de slaapzak geen nut meer, want mijn dochter werd sterker en had toch iedere keer haar handjes boven de deken. Lakentje zorgt voor geborgenheid en rust.

Marloes

Prachtig lakentje. Ik had vragen over het opmaken van het bed met dit lakentje en de communicatie hierover was uitstekend.

Linda

Heel fijn, reageren ook snel bij vragen via de mail. Bestellingen komen ook snel binnen. Wij gebruiken zowel het lakentje als de slaapzak en zijn er erg blij mee. Het geeft onze dochter rust om goed... Heel fijn, reageren ook snel bij vragen via de mail. Bestellingen komen ook snel binnen. Wij gebruiken zowel het lakentje als de slaapzak en zijn er erg blij mee. Het geeft onze dochter rust om goed te kunnen slapen

Jet

Geweldig! De nunki lakentjes zijn de investering meeeer dan waard! Dochter van 2,5 ligt er nog steeds onder :)

C. Visser

Voor mijn kindje heeft het niet gewerkt helaas. Dat kan natuurlijk, geen kind is hetzelfde. Wel zuur dat ik op advies van Fedde&Kees een 2e slaapzakje in een andere maat aanschafte omdat dit... Voor mijn kindje heeft het niet gewerkt helaas. Dat kan natuurlijk, geen kind is hetzelfde. Wel zuur dat ik op advies van Fedde&Kees een 2e slaapzakje in een andere maat aanschafte omdat dit ‘absoluut zou gaan werken’. Dit was niet het geval en dus blijf ik zitten met dure producten die je niet terug kunt sturen.

Leonie

Nunki lakentje besteld voor onze newborn