Carolien Blesgraaf

Slaapzak en lakentje aangeschaft. Fijne producten, blijven lang mooi. Product doet wat het beschrijft

Chelsea

Goede service. Het product werd na aanschaffen snel geleverd en we zijn heel erg blij met het Nunki lakentje. Elke nacht schopte onze dochter haar lakentjes van haar af, waardoor ze wakker werd. Nu... Goede service. Het product werd na aanschaffen snel geleverd en we zijn heel erg blij met het Nunki lakentje. Elke nacht schopte onze dochter haar lakentjes van haar af, waardoor ze wakker werd. Nu slaapt ze veel beter!

Ilse van der Drift

Fijne aankoop en communicatie. Mooie producten. Helaas werkte de combinatie van het lakentje en slaapzakje voor onze dochter niet.
Voor de prijs krijg je wel mooie kwaliteit, maar producten...
Voor de prijs krijg je wel mooie kwaliteit, maar producten kunnen niet in de droger. Voor dit bedrag vind ik dit wel een nadeel, aangezien je niet “zomaar” twee sets aanschaft.

Deborah

Super goed, open communicatie en snelle verzending!

Lindsey

Mooie producten

Madeleine Karremans

Goed.

M

Bestelling ging goed en snel maar reactie na retourneren liet lang op zich wachten.
Helaas was het lakentje ook niet wat het beloofde, mijn dochter was er binnen 2 minuten tussenuit gekropen en ook discreet en zachtjes dicht ritsen als je kleine al slaapt lijkt bijna onmogelijk.

M. Wever

Blij met het NUNKI-laken.

Eline

Snelle levering en goed product