Pc gekocht, levering zoals beloofd. Idem de pc. Dus gewoon goed.

Ik had nog nooit van FDK gehoord

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer snelle service en complete product info

Brenda

Vooralsnog een prima laptop voor een goede prijs aangeschaft.
Bij bellen voor info vriendelijk te woord gestaan.
Na bestellen product snel en netjes verpakt ontvangen.

Snelle levering en klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig contact en goede service

Rene Schluter

Nette webshop, snelle levertijd, goed product.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik dacht dat ik de standaard "Windows 10" voorgeïnstalleerd zou krijgen op een refurbished laptop. Bleek het dat "Windows 10 Pro" geïnstalleerd was. Echt super blij mee.

Hans

Geleverd zoals beloofd. Zeer goed verpakt. Laptop ziet er goed uit, en werkt naar behoren. Prima deal.

Rien Goossens

Zeer positieve ervaring. Snelle oplossing bij klein probleem met geleverde gebruikte desktop.

Beschrijf hier uw ervaring

De pc was geleverd zonder dvdrw terwijl dat wel bij de advertentie stond. Na een korte chat met de servicedesk en wat foto's hen en weer mailen en hij werd meteen nagestuurd. Ik heb nu een mooie,... De pc was geleverd zonder dvdrw terwijl dat wel bij de advertentie stond. Na een korte chat met de servicedesk en wat foto's hen en weer mailen en hij werd meteen nagestuurd. Ik heb nu een mooie, complete en snelle pc. Voor mij reden om FDK-shop bovenaan de lijst te zetten mocht ik weer wat nodig hebben.

ARIE

Goede Site.Snelle verzending.Redelijke prijzen dus goed apparaat te kort in gebruik om een eerlijk oordeel over te geven.

Truus 24

Dit mijn 4de computer "met ervaring" en tot nu toe geen klachten

Goede service en uitleg.

Hans Meelker

Prima bedrijf ,
Na contact over de vermeende problemen met de aansluiting op de pc monitor, namen zij zelf initiatief mij op te bellen en eea na te zien .
Geleverd wat er besteld is !...
Prima bedrijf ,
Geleverd wat er besteld is ! Ik ben tevreden