Bollemaat Techniek

Toegankelijk voor iedereen

Beschrijf hier uw ervaring

Prima aankoop, goede en snelle service

fcm baggerman

Beschrijf hier uw ervaring

ook goed. klein minpuntje,, laptop- scherm waren niet schoon,

M.C Wijnberg/MCW tekst & media

FDK is een van de vele bedrijven die refurbished elektronica levert. Toevallig stuitte ik bij mijn zoektocht op dit bedrijf. En hoewel je het natuurlijk nooit van te voren weet, had ik er vertrouwen... FDK is een van de vele bedrijven die refurbished elektronica levert. Toevallig stuitte ik bij mijn zoektocht op dit bedrijf. En hoewel je het natuurlijk nooit van te voren weet, had ik er vertrouwen in. En inderdaad: duidelijke website en voorwaarden. Ik bestelde vrij laat, maar geweldig dat mijn aankoop de volgende morgen al bij mij binnenkwam. Complimenten.

Beschrijf hier uw ervaring

Heb ik net hierboven gedaan.

Maarten

Aanbevolen!

Beschrijf hier uw ervaring

Prima product (Macbook air), goede prijs en op tijd geleverd.. Zo zou het altijd moeten zijn ;)
En als één van de weinige aanbieders keurig factuur met BTW.

Jelle Terpsma

Snelle levering, goede service en goede producten. Geen nonsense, geen gelikte reclames resulteert ook nog eens in een prima projs!

Heel tevreden

REHAS BV

Correct bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer overzichtelijke website en een snelle levering

H. Stap

Goede prijs kwaliteit

Barry Regelink

Heb een mini laptop aangeschaft bij FDK shop

Beschrijf hier uw ervaring

Het was een hele positieve ervaring. De informatie was zeer duidelijk op de website en de bestelling ging dan ook zeer soepel. Binnen 2 dagen bezorgd in stevige verpakking. De laptop zag er piek... Het was een hele positieve ervaring. De informatie was zeer duidelijk op de website en de bestelling ging dan ook zeer soepel. Binnen 2 dagen bezorgd in stevige verpakking. De laptop zag er piek fijn uit.

Arthur Hess

Klein bedrijf met grote service en klantvriendelijkheid..

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service en klantvriendelijkheid bestaat gelukkig nog,waar de grote jongens van MediaMarkt of CoolBlue nog wat van kunnen leren.Vrijdagmiddag half 5 gebeld voor een “nette” gerefurbished laptop... Goede service en klantvriendelijkheid bestaat gelukkig nog,waar de grote jongens van MediaMarkt of CoolBlue nog wat van kunnen leren.Vrijdagmiddag half 5 gebeld voor een “nette” gerefurbished laptop en na enige informatie over gegaan tot koop,verkoper kon eigenlijk niet garanderen dat ie volgende dag in huis was maar ging zijn best doen..

Zaterdagavond laptop binnen,supergoed verpakt en de “nette” refurbished was gewoon eerlijk waar echt als nieuw!!1 minpuntje,bij controle bleek er 4GB werkgeheugen in te zitten ipv de beloofde 8GB..1 mailtje gestuurd en na enige controle werd het beloofde werkgeheugen nagestuurd die al direct bij de volgende post zat.

Service Top,Klantvriendelijkheid Top en natuurlijk de prijzen zijn erg netjes voor wat je krijgt..ik zeg ga zo door FDK!!!

Ramona Nelemans

Meer dan goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Na een miskoop bij een andere winkel wilde ik dezelfde fout niet nogmaals maken en heb de verkoper het hemd van z’n lijf gevraagd . Hij heeft heel veel moeite voor mij gedaan om twee iPads voor mij... Na een miskoop bij een andere winkel wilde ik dezelfde fout niet nogmaals maken en heb de verkoper het hemd van z’n lijf gevraagd . Hij heeft heel veel moeite voor mij gedaan om twee iPads voor mij te controleren of het mogelijk was daar bepaalde programma’s op te downloaden. Ik werd goed geadviseerd en ben erg tevreden over mijn aankoop .