Dirk vd Velde

Uistekend.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, product voldoet aan verwachting. Goede service.

Rob

Heel goed, vriendelijk en kundig personeel

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb mijn HP i3 laptop laten schoonmaken en met nieuwe koelpasta en ik kon hem een paar uur later al weer ophalen. Goede en snelle service waar ik zeker weer zal terugkomen als ik wat computer of... Ik heb mijn HP i3 laptop laten schoonmaken en met nieuwe koelpasta en ik kon hem een paar uur later al weer ophalen. Goede en snelle service waar ik zeker weer zal terugkomen als ik wat computer of telefoon service nodig heb. Bedankt jongens, mijn laptop is weer lekker stil.

Eddy

Telefonische afhandeling door Stephan was supergoed!

Vakbekwaam en vriendelijk personeel

Simone

Goeie service, snelle reacties, prettige en duidelijke communicatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Erg tevreden met de respectvolle manier van omgaan met mij als klant.

Jan Muijs

Acer laptop gekocht.

Beschrijf hier uw ervaring

Laptop zag als nieuw eruit. Hij doet het fantastisch. Keurig ingepakt en keurig op tijd verzonden. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Vincenten

Prima mensen en prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Nieuwe telefoon gekocht en dat is super geregeld!

Geralde Leusink

Super mooie fiets geleverd. De kleur nog mooier dan op de foto! Voelt stevig! Onze dochter is er superblij mee en wil het liefst snel groeien, zodat ze ook nog andere kleurtjes fiets kan kopen....... Super mooie fiets geleverd. De kleur nog mooier dan op de foto! Voelt stevig! Onze dochter is er superblij mee en wil het liefst snel groeien, zodat ze ook nog andere kleurtjes fiets kan kopen....

Toen de fiets binnen kwam, was de band lek, heel prettig en snel, zonder gezeur opgelost! Er werd een noeuwe binnenband aangeboden... deze hadden we een paar dagen later op de mat.

Al met al, goede ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring

Prima ervaring , goede service, mooi product, zéker voor deze prijs!!!

Reactie FDK-shop.nl:

Bedankt voor uw review, ik denk dat het niet voor ons bestemd was want wij verkopen geen fietsen.

V. Terlingen

Prima service. De bestelde laptop werd in de beschreven conditie, in de omschreven termijn geleverd.

tC

Nvt

Goed,

Beschrijf hier uw ervaring

Belde ze op kreeg advies op maat.
Erg fijn