Charles Niël

Goede service en snelle verzending

Beschrijf hier uw ervaring

ook al zocht ik naar een oude macbook: ik werd snel en goed geholpen via de chat om uiteindelijk de juiste macbook aan te schaffen.

Kevin Jansen

Komt zijn afspraken na

Paul verhulsdonck

Goedeavaring

Beschrijf hier uw ervaring

Ik trek mijn oordeel terug jullie zijn geweldig bedrijf en goede service klantvriendelijk ga zo door zal ik zeggen

Paul

Het is een goed bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Ik trek mijn oordeel terug en ik will zeggen ga zo door jullie doen het goed

S van Ewijk

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie laptop en snel geleverd

Ad van Rozendaal

Buitengewoon klantvriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Door financiële perikelen geteisterd (telefoon-provider had mijn toestel plotseling en zonder overleg geblokkeerd) was internet bankieren ineens onmogelijk geworden. FDK-shop vervolgens daarvan op... Door financiële perikelen geteisterd (telefoon-provider had mijn toestel plotseling en zonder overleg geblokkeerd) was internet bankieren ineens onmogelijk geworden. FDK-shop vervolgens daarvan op de hoogte gesteld. Ik had mijn zinnen gezet op een Dell laptop. FDK-shop bood direct aan de laptop achter de hand te houden Wat schetst mijn verbazing toen ik vrijdagsnamiddags weer kon internetbankieren -het bedrag overmaakte- ik de volgende dag -zaterdag- al een pakket van FDK thuis kreeg, die laptop dus. Ik meteen mijn programma's geïnstalleerd. Allemaal zonder problemen. Ik heb het geheel als bijzonder klantvriendelijk ervaren. Ik dank FDK gaarne voor deze service.

Paul

Waardeloos

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een mobiel gekocht en lijk wel tweedehands zoveel deukjes erin dus die gaat terug

Reactie FDK-shop.nl:

Beste Paul,
Beste Paul,
U heeft een iPhone SE 64GB gekocht en bij de omschrijving stond duidelijk dat er een gebruikerssporen aanwezig bij de backcover. Hierdoor was de korting al verrekend. Het kan gebeuren dat u het niet gelezen had bij de omschrijving.
Inmiddels hebben wij uw iPhone SE ontvangen en vervolgens heeft u een iPhone 6S besteld. Deze iPhone is zojuist verzonden, morgen heb je het in huis. Wij wensen u alsnog veel plezier met iPhone 6S met bijbehorende accessoires.
FDK Team.

J. Bruins

Goede snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede snelle service, correct product voor een fijne prijs