Xan van Scherpenzeel

Mijn ervaring was buitengewoon goed. Het product wat ik heb gekocht was erg voordelig geprijsd in vergelijking met concurrenten. Levering was snel, probleemloos en het product kwam in goede staat... Mijn ervaring was buitengewoon goed. Het product wat ik heb gekocht was erg voordelig geprijsd in vergelijking met concurrenten. Levering was snel, probleemloos en het product kwam in goede staat aan. Kortom helemaal top!

Zie bovenstaand

PB

Mijn ervaring is goed bevallen

Beschrijf hier uw ervaring

Het product was netjes ingepakt en op tijd bezorgd

Eestermans

Heel positief

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn met de tablet van mijn zoon naar de winkel gegaan voor een hoes voor de tablet. Deze hadden ze niet voor dit type tablet, maar konden deze wel bestellen. Mijn zoon was opgelucht dat ze de... We zijn met de tablet van mijn zoon naar de winkel gegaan voor een hoes voor de tablet. Deze hadden ze niet voor dit type tablet, maar konden deze wel bestellen. Mijn zoon was opgelucht dat ze de hoes konden bestellen en ze waren erg aardig in de winkel.

HMGICT

Doe al jaren zaken met FDK computers. Zowel prive als zakelijk. Leveren kwalitatief goede hardware met een prettige service.

Beschrijf hier uw ervaring

FDK computers is tijdens openingstijden telefonisch goed bereikbaar. Evt. problemen worden snel en vriendelijk opgelost.

Heidi

Fijne ervaring top bedrijf!

Beschrijf hier uw ervaring

Via een Marktplaats advertentie kwam ik bij FDK-Shop terecht. Ik vond in de advertentie precies wat ik zocht. Een beetje terughoudend en met enige twijfel google geraadpleegd en je vind bijna niets... Via een Marktplaats advertentie kwam ik bij FDK-Shop terecht. Ik vond in de advertentie precies wat ik zocht. Een beetje terughoudend en met enige twijfel google geraadpleegd en je vind bijna niets dan goeds en dat is meer dan terecht. Een zeer vriendelijk bedrijf en Frans is een topper. Zeer vriendelijk en klantgericht. Snelle reacties op mijn vragen via de Marktplaats berichtenservice. Zelfs in het weekend en op momenten dat de winkel gesloten is. Keurig nette en snelle verzending. Zeer tevreden en zou FDK-Shop aan iedereen aanraden!

Leo Kleijn LK sound Leiden

Bestellen ging gemakkelijk en zoals ze aangeven is het pakket op de afgesproken dag geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Helemaal top top in orde

Rob Wattimena

Dell Laptop online voor 16.00 uur besteld en de volgende dag geleverd zoals ze beloven

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas had ik problemen met de aan en uit-knop. FDK een bericht gestuurd en kon de volgende dag omruilen. Ze maakten er geen probleem van.

M. Werkman

Super

Super

Bram Wessels

Frans is vakkundig en helpt je waar hij kan. Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en zeer goed verpakt.

Erwin Heersink

Super tevreden met mijn nieuwe (gebruikte) laptop. Topservice!

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering via PostNL. Gebruikte computer met minimale gebruikssporen. Aandachtspuntje: batterij van de pen was niet vervangen (en helemaal leeg jammer genoeg). Gelukkig snel een andere... Snelle levering via PostNL. Gebruikte computer met minimale gebruikssporen. Aandachtspuntje: batterij van de pen was niet vervangen (en helemaal leeg jammer genoeg). Gelukkig snel een andere batterij erin, en alles voldoet nu naar wens. Dank voor de goede service!