R Soers

Goede ervaring,

Goede ervaring,

het enige minpunt zijn de beveiligings stickers op de (in mijn geval Korda) verpakkingen. Deze zijn over de sluiting geplakt zodat je ze moet verwijderen. Wat op de verpakking achterblijft is een plakkerige troep die niet van je vingers afgaat en overal aan blijft plakken.

Mark

Goeie handel snelle levering

Erik

Zeer goede website, goed ingedeeld per categorie en de voorraad is te zien.
Eric vanuit België.

Julian Schenkel

Producten worden netjes afgeleverd. E-mails worden beantwoord en bestellingen kunnen veranderd worden. Top zaak!!!

B van der veen

Goede service
iets verkeerd besteld wou dit graag omruilen dit was geen probleem.
alles precies geregeld zoals afgesproken. super

Ben

Mooie winkel. Veel keuze en je wordt er goed geholpen. ??????????

henri

Nasg daddy long leggs besteld en de volgende dag,al binnen gekregen. super mooie stoel kwaliteit en degelijkheid,hij zit heerlijk en is een echte aanrader,als je iets zoekt wat goed is.

Raymond

Top zaak. Al diverse keren besteld. Altijd juist ingepakt en snel geleverd. Echte aanrader, moet zeker een keer langs in de winkel.

Joshua

Met kerst een Westin muts gekocht bij Fauna hengelsport, na het wassen op 30c was de muts uitgerekt. Dit is de 1e keer dat het bij mij ooit is gebeurd bij kleding van westin. Luc Coppens bericht... Met kerst een Westin muts gekocht bij Fauna hengelsport, na het wassen op 30c was de muts uitgerekt. Dit is de 1e keer dat het bij mij ooit is gebeurd bij kleding van westin. Luc Coppens bericht gestuurd en zonder enkel probleem veder gelopen. Top bedrijf en top service zoals het hoort.