M.Bal

Buiten dat het een prachtige zaak is, wordt ik elke keer weer blij van de service. Nadat er een fox beetmelder wordt opgestuurd, krijg ik keurig van Fox via Fauna een nieuwe. Deze blijkt echter niet... Buiten dat het een prachtige zaak is, wordt ik elke keer weer blij van de service. Nadat er een fox beetmelder wordt opgestuurd, krijg ik keurig van Fox via Fauna een nieuwe. Deze blijkt echter niet compatible met de receiver. Hier kom ik pas na drie maanden achter, elke keer een andere gebruikt Nadat ik het verhaal uitleg aan Fauna sta ik binnen 5 minuten buiten met een nieuwe beetmelder vanuit de vitrine.. Service het kan nog.

John Bons

Prima goede website .alles goed op te zoeken prima ga zo door.

Jan Brusse

Het was prettig om bij jullie te bestelen
Het was prettig om bij jullie te bestelen
jammer vond ik dat niet juiste aantal op voorraad wat ik wou ,maar volgende beter misschien kan dit beter aan gegeven kan worden in plaats van 3 die ik wilde bestellen was maar 1 op voorraad dit vond ik niet duidelijk aangegeven verder ben ik zeer te spreken dus zal in de toekomst wel wat meer bestellen

Martijn Meijs

Geweldige winkel en zeer professioneel team.

Dilien Dennis

Alles is er gewoon !! En direct bij de eerste keer het ideaal advies gekregen ...

Ralph Cormann

Super Schnell geliefert. Mittwoch nachmittag 16 Uhr 5 bestellt , Donnerstag geliefert. Schneller geht nicht. Ebenfalls einfach zu bestellen und bezahlen. Super !!!

Marc Reynders

Zeer makkelijk besteld en snel geleverd. Zowel de molens als hengels zaten goed verpakt om schade te voorkomen bij verzending. Ook mijn vragen per email werden zeer snel beantwoord.

Bunschoten

Vandaag de winkel bezocht na de verbouwing.
Assortiment weer uitgebreider, service alijd goed.

Bart bedankt nog voor de koffie!!

Jimmy

Goed geholpen, erg fijn contact, nooit teleurgesteld, en snelle levering

Stephane Keijers

Super uitstekend en reeds bij mijn eerste bezoek een half jaar geleden ook prachtig