Raymond

Top zaak. Al diverse keren besteld. Altijd juist ingepakt en snel geleverd. Echte aanrader, moet zeker een keer langs in de winkel.

Joshua

Met kerst een Westin muts gekocht bij Fauna hengelsport, na het wassen op 30c was de muts uitgerekt. Dit is de 1e keer dat het bij mij ooit is gebeurd bij kleding van westin. Luc Coppens bericht... Met kerst een Westin muts gekocht bij Fauna hengelsport, na het wassen op 30c was de muts uitgerekt. Dit is de 1e keer dat het bij mij ooit is gebeurd bij kleding van westin. Luc Coppens bericht gestuurd en zonder enkel probleem veder gelopen. Top bedrijf en top service zoals het hoort.

Henri De Haas

Heb online mijn westin w4 besteld, en kregen hem de dag erop binnen. Schitterend hengeltje en super mooi afgewerkt. Service was weer buitengewoon. Gr henri.

Van de perre franky

Eerste maal besteld maar heel tevreden over de vlugge correctheid van de levering

glen

Gisteren hier voor de eerste maal geweest met mijn schoonbroer, wat een geweldige winkel, werkelijk alles op voorraad en zeer mooi ten toongesteld en overzichtelijk, alsook zeer vriendelijk en een... Gisteren hier voor de eerste maal geweest met mijn schoonbroer, wat een geweldige winkel, werkelijk alles op voorraad en zeer mooi ten toongesteld en overzichtelijk, alsook zeer vriendelijk en een lekker drankje gedronken in de cafetaria. dat was de rit vanuit belgie zeker en vast waard! we komen zeker terug en ik kan de winkel aan iedereen aan raden! alsook een bestelling online gedaan en alles was dik in orde.

Ronny Keulen

Top....gisteren besteld vandaag al geleverd !!!

Visman

Dit is voor eerst dat ik iets bestedel via online bij jullie,kan verder nog geen oordeel geven over dergelijke verbeteringen of wijzigingen voor uw bedrijf,

Olivier Lambert

Altijd super snel en professioneel +++

Dani Macintos

Snel en behulpzaam

H Wassink

Snelle levering en goed e-mail kontakt