Peter Baert

Alles steeds opnieuw perfect! Een pluim voor het team!

Cornelis Van Leeuwen

Top advies, snelle beantwoording van vragen en ook snelle levering.

Mark

Bestelling was er WEER zo snel en gevraagd om in te pakken voor de verjaardag, wat gedaan werd! Dank u wel! Dit bedrijf is echt wel een "hidden gem". Blijf zo verder doen!

Noêl Ramaekers

Hele snelle levering , juiste bestelling

mark pineda

Toch wel blij dat ik hier heb besteld, had nog een paar spulletjes nodig bij mijn andere bestelling en ze hebben het tegelijk opgestuurd de dag voor ik wou gaan vissen. Zeker een aanrader als er... Toch wel blij dat ik hier heb besteld, had nog een paar spulletjes nodig bij mijn andere bestelling en ze hebben het tegelijk opgestuurd de dag voor ik wou gaan vissen. Zeker een aanrader als er mensen zijn die hier willen bestellen.
Ze aanvaarden ook paypal wat niet veel hengelsportwinkels doen.

- Mark, Belgie

Anthony

Ik stond werkelijk versteld van de snelle levering!!!
In 1 woord super!!

Mia

Is een prachtige zaak met een uitstekende service met goed materiaal en goed personeel die weten waar ze het over hebben.

Kees van der meij

Zeer tevreden, losse Shads van Fox netjes per soort verpakt
Een binnen een dag had ik alles netjes in huis,
Top!!!!!

H. van der Donk

Zeer goed bedrijf vriendelijke mensen en veel en goed materiaal voor alle Hengelsport. Dit bedrijf dient echt tot de beste van het land. Toppie.

ton trouwborst

Uitstekend tot super met alle vriendelijkheid en kennis is dit de zaak waar je Hengelsport artikelen zo compleet kan zien en kan aanschaffen.