Jeffrey

Vrijdag me shimano molens besteld zaterdag al geleverd top service

Lars Szarafinski

Goede Producten en een fantastische survice

J van os

De winkel in Raamsdonkveer vind ik al top. En het bestellen verliep ook zeer goed

Jan Nederlof

Ik heb de zaak Fauna Hengelsport verschillende malen bezocht. Ontzettend veel keus en top spullen. De prijzen zijn redelijk. De adviezen waren prima..... daardoor mooie vangsten kunnen realiseren!... Ik heb de zaak Fauna Hengelsport verschillende malen bezocht. Ontzettend veel keus en top spullen. De prijzen zijn redelijk. De adviezen waren prima..... daardoor mooie vangsten kunnen realiseren! Ook de webshop fungeert uitstekend.
Kortom een dikke 10 voor Fauna Hengelsport!

jan

Oogje van mijn Westin W4 was na een paar keer vissen kapot, topdeel werd in de winkel zonder problemen direct vervangen
Perfecte service !!

Sven Van Velthoven

Goed en duidelijke uitleg. Alles netjes afgeleverd en op de juiste datum.

Jerommeke

Netjes en vriendelijk

geert Caljon

2 pakjes weegschalen (uitschuifbare afhouders) besteld vanuit België. Supersnel afgehandeld en geleverd tegen een voordelige prijs (ook qua verzendkosten). 100% positief en ik winkel graag nog een... 2 pakjes weegschalen (uitschuifbare afhouders) besteld vanuit België. Supersnel afgehandeld en geleverd tegen een voordelige prijs (ook qua verzendkosten). 100% positief en ik winkel graag nog een volgende keer weer bij Fauna Hengelsport.