8.5/10

RM Voesenek

Na een gezoek en ge-google op internet vond ik Fastcards en meteen het design wat ik zocht!
Het design van de kaart stopt niet bij de omslag maar loopt ook door van binnen. Dit is heel handig!...

Een bijzonder sterk punt is de lay-out van de kaart die doorloopt , ook aan de binnenzijde en achterkant van de kaart. Eenvoudig aan te passen en een perfecte afwerking!

Iets meer bewerkingsmogelijkheden om een foto te bewerken zou helemaal geweldig zijn. Zo had ik een foto met een lelijke achtergrond. Toen moest ik eerst in Word de achtergrond verwijderen, daarna weer in een fotobestand opnieuw opslaan en uploaden naar de kaart. Een achtergrond verwijderen is handig, maar ook het positioneren van de foto (schuiven naar beneden, naar boven, links of rechts) mis ik.

Prima, simpel en snel

Eenvoudig te bestellen

- bij het zelf bewerken van een kaart, kun je wel het design opslaan maar niet de tekst. Als je er de volgende dag mee verder gaat, is alle tekst weer weg. Het zou prettig zijn als je design + tekst kon bewaren.

- de keuze uit soorten kaarten is best groot. Echter, op slechts weinig kaarten kun je op de voorkant een extra tekst plaatsen of de tekst die er al op staat aanpassen. Graag meer mogelijkheden voor teksten op de voorkant van de kaart.

Goede ervaring niets op aan te merken

Emons-schakenraad

Ik ben heel erg netjes,vriendelijk behandeld. De bestelling was snel geleverd. Bij het openen van het pakketje bleek dat er te weinig enveloppen bij zaten . Met een telefoontje werd alles geregeld....

Zie vorige beschrijving

Ga zo door het is erg mooi zoals jullie de kaarten opsturen. Je maakt de doos open en je ziet meteen de kaart die je besteld hebt. Prachtig

ARIE DEN BUTTER

De grote verscheidenheid aan modellen en het gebruiksgemak om zelf de eigen vorm aan te brengen.

nvt

Goed, snel, mooi dat je proefdruk kan bestellen

proefdruk

Zijn mooie kaarten er tussen
zo door gaan

nee

nee

Rommy de Jong

Mooie kaarten, zeer naar wens en snelle levering.

Snelle verwerking

Mogelijkheid voor enkele fotokaarten