8.3/10
8.5/10
8.5/10

Prima.

Snel duidelijk goede kwaliteit

Ik hoef geen enveloppen. Aanbieden om zonder enveloppen te verkopen en dan kun je goedkoper aanbieden.

Delphine

Goed!

Snelle levering, goede kwaliteit.
Top dat je alle papiersoorten en envelopkleuren meegestuurd krijgt bij een proefdruk.

Maandag besteld donderdagavond geleverd is oke

Het uur van leveren klopte niet wat ze gezegd hadden heel de middag thuis gebleven voor savonds te brengen vond ik spijtig

Goede ervaring

Ik vind het jammer dat ik geen bericht krijg als de kosten bezorgd zijn.

Patricia

Fantastisch snelle sevice en klant vriendelijk

CLAUS LUC

Positief over de hele lijn

zie vorige

neen

Zeer tevreden

Alles wordt heel snel geleverd

Geen enkel

Ton Tetteroo

Al vele jaren vaste klant. Altijd tevreden en goede service.

Telefonisch altijd een vriendelijk contact. Altijd een oplossing wanneer dat nodig is.

Dat doen jullie regelmatig zelf door de website steeds te verbeteren en aan te passen.

Bijzonder prettige en correcte behandeling

Heel punctueel en snel in alles! Compliment

Heel goed; snel, betrouwbaar, doet wat het belooft, uitstekende kwaliteit.

persoonlijke aandacht bij het oplossen van een technisch probleem bij het ontwerpen was top; het verwijderen van het logo achterop kostte niks extra, dat vind ik professioneel; de levering was perfect verpakt, er wordt zorg aan besteed

het technische puntje dat mis ging met ontwerpen: het zwart/witte vlak op de binnenkant na het ontwerpen maakt je onzeker of het ook op de kaart komt als je die bestelt; dat maakt dat je extra tijd kwijt bent omdat je eerst een proefdruk laat komen. Toen ik daarover belde kreeg ik eerst steeds niemand aan de lijn, later werd ik teruggebeld en heel goed geholpen. Minpunt: in eerste instantie niet bereikbaar per telefoon, pluspunt: terugbellen en persoonlijke afhandeling daarna.