8.5/10

De Vos Christel

Super service. Ik werd dadelijk geholpen met een probleem.

Dienst na verkoop was top.

Een systeem als track and trace om je bestelling op te volgen.

Goede service en levering zoals beloofd!

Duidelijke site

nvt

De service van Fastcards m.b.t. een proefdruk aanvragen vind ik een fantastische feature. Ook de verzorgde aflevering verdient een absolute pluim!

Proefdruk en verzorgde afevering

geprobeerd tweemaal telefonisch contact te krijgen, maar dat is niet gelukt. Dat zou beter moeten!

Snelle levering goede kwaliteit

veel aanbod

vaker nieuwe kaarten en daar een categorie van maken

Mooie assortiment en snelle levering. Ook handig dat de kaarten los besteld kunnen worden en niet perse in grote aantallen. Zeer fijn dat je de kaart zelf kunt bewerken naar eigen zeggen.

Snelle levering, bewerken van kaarten, bestellen van 1 kaart tot meer mogelijk.

Perfect eerst een proefdruk besteld snel geleverd zodat ik meteen een nabestelling heb gedaan.
mooi product geleverd.
de bedankkaarten waren echt mooi veel reacties op gehad.
dit...
mooi product geleverd.
de bedankkaarten waren echt mooi veel reacties op gehad.
dit bedrijf raad ik iedereen aan toppie.

Zelfs ik kan mooie kaarten maken! Geweldig!

Snel, gemakkelijk toepasbaar, goede kwaliteit

Maruskja Vos

Goede uitgebreide site met veel mogelijkheden om de kaart toch heel persoonlijk te maken. Ik krijg regelmatig positieve reacties op mijn originele kaarten. Ook handig omdat je nooit verlegen hoeft... Goede uitgebreide site met veel mogelijkheden om de kaart toch heel persoonlijk te maken. Ik krijg regelmatig positieve reacties op mijn originele kaarten. Ook handig omdat je nooit verlegen hoeft te zitten om een kaart.

Veel keuze.

Makkelijk om kaarten te ontwerpen. Kwaliteit van de kaarten is goed. Gemakkelijk dat je kunt kiezen waar de kaart(en) bezorgt moeten worden.

Ik dacht dat mijn 15 kaarten per briefpost bezorgd zouden worden. Dat was niet geval. Op de site werd dat niet duidelijk aangegeven.

Hoogglans jubileumkaarten met uitnodiging besteld. Eenvoudig online te maken. Voldoende keus in afbeelding, lettertype, kleuren en enveloppen. Snelle en correcte levering. Zeer tevreden.

Zorgvuldige verzending en mooie kwaliteit uitnodigingskaarten.

Fotokaart maken ging niet. Oorzaak onduidelijk. Iets meer toelichting nodig.
Telefonische bereikbaarheid kan beter.