8.5/10

Dick Smits

Veel mogelijkheden op de site

Een eenmaal opgeslagen kaart is wanneer je uitgelogd bent, niet meer te vinden waardoor je (in mijn geval een fotokaart met tekst) deze weer helemaal opnieuw moet maken.
Wanneer ik de kaart thuis ontvang blijkt er aan de linkerzijde van de kaart een witte rand van ruim een halve centimeter te zitten. Zoiets verstuur je niet en corrigeer je of je neemt contact op met de opdrachtgever. Erg slordig en onprofessioneel. (Tijdens het maken van de kaart is mij dat ook niet opgevallen)

Onduidelijke site. Slechte bevestiging. Geen zekerheid of kaart wel verstuurd zou worden.

Mooie producten

Betere bevestiging en meer zekerheid dat kaart verstuurd gaat worden Aar opgegeven adres. Bevestiging lopende opdracht op site

A Bax

Kaarten zijn makkelijk zelf te maken en te bestellen

Snel antwoord en snelle bezorging in stevige verpakking

neen

Ralph

Ik had een specifieke kerstkaart nodig en kon die nergens vinden, per toeval kwam ik fastcards tegen op Google en die hadden de kaart die zocht. Ook lekker snelle levering.

Makkelijk om aan te passen en de kaart te personaliseren

Helaas hebben we de kaarten 1,5 week nog niet ontvangen.
Levering naar Duitsland schijnt niet te werken, ondanks extra te betalen verzendkosten.

Website is OK

Verzending naar het buitenland in ons geval naar Duitsland

Marie Meers

Zeer mooie kwaliteit, correcte levering, geweldige klantenservice.

Heel goede kwaliteit, geweldige KLAntenservice

Alles was perfect

Door

Zelf een verjaardagskaart gemaakt. Het is eenvoudig om zelf foto's erin te plaatsen. Ook teksten toevoegen is eenvoudig.

Goede afhandeling op de afgesproken tijd.

GerJup

Prima website om snel en heel mooi persoonlijke kaarten te maken en bestellen. Zeker een website om vaker gebruik van te maken.

Het gemak van het werken met de tools op de website.

j.m.smit

De tool om de kaarten te ontwerpen is perfect. Ik heb drie andere concurrenten geprobeerd maar die werkten zo onlogisch dat ik ermee gestopt ben uit onvrede. Als ICTer ben ik wel wat gewend maar...

De sterke applicatie, de goede printkwaliteit, de verzendwijze en de snelheid

Eigenlijk niets op aan te merken

Snel geleverd

Mooie ontwerpen

Tekst correctie.
Tekst blijkt op de kaart te klein