Je aankoop wordt beschermd

8.3/10
8.5/10
8.5/10

Lia

Toen ik mijn kortingscode had ontvangen en mijn bestelling had geplaatst, was
de volgende morgen mijn bestelling al binnen. De kaarten zien er perfect uit en ik heb al verschillende leuke...

Snelle en keurige levering

Aanvragen kortingscode bij 1e bestelling

Nette en snelle levering

nee

mooie kaarten, makkelijk te bewerken

10 % korting op 1e bestelling bij aanmelding nieuwsbrief: Wel aangemeld voor de nieuwsbrief maar geen kortingscode ontvangen per mail. Dus geen 10% korting gehad!

Fiola Gruntjes

Werken snel en accuraat

Goede service, ook als er iets mis is gegaan wordt het goed opgelost

Prima, snelle service

Goede ervaring volgende keer weer.

Snelle levering duidelijke website

RM Voesenek

Na een gezoek en ge-google op internet vond ik Fastcards en meteen het design wat ik zocht!
Het design van de kaart stopt niet bij de omslag maar loopt ook door van binnen. Dit is heel handig!...

Een bijzonder sterk punt is de lay-out van de kaart die doorloopt , ook aan de binnenzijde en achterkant van de kaart. Eenvoudig aan te passen en een perfecte afwerking!

Iets meer bewerkingsmogelijkheden om een foto te bewerken zou helemaal geweldig zijn. Zo had ik een foto met een lelijke achtergrond. Toen moest ik eerst in Word de achtergrond verwijderen, daarna weer in een fotobestand opnieuw opslaan en uploaden naar de kaart. Een achtergrond verwijderen is handig, maar ook het positioneren van de foto (schuiven naar beneden, naar boven, links of rechts) mis ik.

Prima, simpel en snel

Eenvoudig te bestellen

- bij het zelf bewerken van een kaart, kun je wel het design opslaan maar niet de tekst. Als je er de volgende dag mee verder gaat, is alle tekst weer weg. Het zou prettig zijn als je design + tekst kon bewaren.

- de keuze uit soorten kaarten is best groot. Echter, op slechts weinig kaarten kun je op de voorkant een extra tekst plaatsen of de tekst die er al op staat aanpassen. Graag meer mogelijkheden voor teksten op de voorkant van de kaart.

Goede ervaring niets op aan te merken