8.3/10
8.5/10
8.5/10

Mijn uitnodigingen waren zeer vlug geleverd en de site is gebruiksvriendelijk,doch bij mijn proefafdruk heb ik ipv 1€ zoals de site vermeld 4€70 moeten betalen.Ik heb hiervoor gebeld en gemaild...

De zeer snelle levering

Vera

Ruime keus aan kaarten. Kwam er zelf niet helemaal uit om het kaartje aan te passen, maar kreeg snel telefonisch contact en werd heel vriendelijk en snel geholpen.

Snelle levering en vriendelijke medewerkster !
En het gemak om snel en goedkoop een proefdruk te bestellen. Kreeg daarbij ook een setje met kleurkaartjes en papiersoort.

Geen.

C varrica

Zeer tevreden

Maria

Lekker snel met een goed product. Goede site, met een goed werkend programma om de kaart te bewerken

Zeer goede kwaliteit.
Mogelijkheid van een proefdruk voor 1 euro

Inge Molenaar

Ontzettend goed.
Persoonlijk wordt ik erg goed bijgestaan en worden er aanpassingen gedaan aan het vormgeven van ons geboortekaartje.
Erg tevreden zijn wij!

Ik heb wat vragen gesteld per mail en daar goed en duidelijk antwoord op gehad .

Het duurde in 1e instantie erg lang voordat ik reactie kreeg.
Heb daar wel excuses voor ontvangen.

Ik ben vooralsnog uiterst tevreden over mijn 1e bestelling bij Fastcards.

Supersnelle levering, goede kwaliteit!

hele snelle levering

nee

gerdien dekker

Goed product.Alleen ik had de eerste maal 10 kaarten plus enveloppen besteld.Kreeg 9 kaarten plus 10 enveloppen.Na besteld ook de volgende morgen thuis Prima

Tellen

Zeer tevreden over de snelle service en feedback !

Heel blij met het resultaat. Fijn de mogelijkheid om een proefkaart te bestellen. Alles heel netjes en snel geleverd.