8.5/10

L. Schuurman

Ik heb via fastcards een mooie verjaardagskaart aangemaakt. Deze heb ik op dinsdag 7 mei betaald en zou op donderdag 8 mei verzonden worden zodat hij op vrijdag 9 mei geleverd zou worden. Helaas is...

Het zou fijn zijn als de gekochte artikelen ook aan zouden komen.

Reactie Fastcards.nl:

Beste mevrouw Schuurman,

We betreuren het altijd als we een slechte beoordeling krijgen.
Want ligt het aan ons of aan de bezorging van PostNL? We hebben de kaart gedrukt en verzonden.
Wat we wel weten is dat u dit keurig heeft gemeld en wij onmiddellijk als service direct een nieuwe kaart hebben verzonden.

Zeer goede en snelle service en levering

Guido Lammens

Ben zeer tevreden over de bestelling vlug en heel correct

O

Prima resultaat!

Eva Janssens

Al bij al een goede ervaring. Fadtcards bood me de snelste levering en in vergelijking met andere bedrijfjes had ik meer keuze wat betreft papiersoorten.

Mooi papier.

Van het tachtigtal kaartjes dat ik besteld had, vertoonde er een vijftal op de linkerbovenkant zwarte strepen, waarschijnlijk printfoutjes. Ik heb er nog 2 van kunnen gebruiken, maar bij de andere 3 was het zo erg dat de kaartjes onbruikbaar waren...

Reactie Fastcards.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank voor je review.
Ik las dat er bij een aantal kaartjes strepen waren geconstateerd. Dat betreuren wij erg want we willen alleen voor 100% kwaliteit gaan en leveren.
Had het ons gerust laten weten, dan hadden wij deze kaartjes natuurlijk opnieuw gedrukt voor je.
Wil je die alsnog graag hebben?
vr gr Esther

Marja Jordaan

Goed en netjes op tijd geleverd

Ton Tetteroo

Al jaren tevreden

correcte afspraken i.v.m. levering.

Wanneer een kaart uit eigen archief wordt gebruikt en de tekst veranderd wordt is het niet mogelijk de oude tenaamstelling te behouden. De oude kaart wordt bij opslaan overschreven naar de nieuwe tenaamstelling.

Mireya Ostiana-Wijman

Heel goed en snelle bezorging

Ja zeker! Er wordt echt samen met je gekeken en zo had het bedrijf een fout ontdekt die ik in de tekst had l

Graag beter telefonisch bereikbaar want schept meer vertrouwen