8.5/10

Heel positief, nette kaarten of het goede moment bezorgd

belofte nagekomen

nee

sandrine roels

Ik maak gebruik v uw bedrijf om originele kaartjes te verzenden

origineel daar je het zelf kunt ontwikkelen met vele mogelijkheden

mijn kaartjes waren niet op tijd en ik wist ook niet als ze toegekomen waren.
feedback is nodig

Wilma Van den Berg

We hebben een prachtige kaart voor weinig geld

Nee ben heel erg tevreden over mijn aankoop

Nee heb ik niet

sandrine roels

Heb reeds 4 kaartjes verstuurd .
de eerste 2 kaartjes zijn wel niet op tijd toegekomen

handig als je niet mobiel bent.
origineel en eigen

je weet niet of de kaartjes effectief toegekomen zijn. feedback is nodig

sandrine roels

Het is een handige manier om originele kaartjes te versturen.
Het is een handige manier om originele kaartjes te versturen.
ik weet wel niet of deze toekomen , graag feedback. Het is onaangenaam te moeten bellen naar de personen of ze hun kaartje gekregen hebben.

origineel en handig als je niet mobiel bent.

Ik weet wel niet of de kaartjes toekomen , graag feedback. Het is onaangenaam te moeten bellen naar de personen of ze hun kaartje gekregen hebben.

Gemakkelijk te gebruiken voorbeelden

Mooie voorbeelden en de proefdruk!

Kosten per kaart duidelijker vermelden

Na het uitzoeken van een kaartmodel als basis was het aanpassen naar eigen inzicht heel gemakkelijk. Een proefbestelling was snel geregeld, zelfs in het weekend. Inderdaad voor 18:00 uur geplaatst,... Na het uitzoeken van een kaartmodel als basis was het aanpassen naar eigen inzicht heel gemakkelijk. Een proefbestelling was snel geregeld, zelfs in het weekend. Inderdaad voor 18:00 uur geplaatst, volgende dag bestelling in huis.

Het direct aanpassen van ontwerp naar wens van de klant na telefonisch contact. Snelle levering. Levering van mogelijke papiersoorten bij proefbestelling.

Ik zie die niet.

remeissa

Goede mogelijkheden om een fotokaart te maken, meerdere foto's op een kaart precies zoals je zelf wilt

dat je alle kanten van de kaart kunt bedrukken
dat je de kaart op je beeldscherm groter of kleiner kunt maken zodat je precies de kaart zo groot kan maken zoals hij in het echt ook wordt

het zou fijn zijn om een foto die ik op de kaart heb gezet (op mijn gewenste grote), dat ik die kan kopieren
zodat als ik meerdere van de zelfde foto op mijn kaart wil zetten dat ik zeker weet dat ze 100% hetzelde zijn
het is namenlijk lastig om meerdere foto's anders exact op dezelde grote erop te zetten

Mooie kaarten en snelle service

Snel en goed geleverd

Niets

Judith

Uniek in de ruime keuze aan kaarten, eenvoudig zoeken op onderwerp en makkelijk te bewerken. Ideaal voor grote aantallen, een beetje duur wanneer je een enkele kaart nodig hebt.

Eenvoudig op onderwerp zoeken
Zeer grote keuze
Kaarten zijn makkelijk te bewerken