8.5/10

Natalia

Alles was ok

Keuze en snelle levering

Michael

In contact gekomen met Fastcards om een mooie rouwkaart uit te zoeken voor mijn vrouw. Veel keus , makkelijk te bewerken , niet duur.
Telefonisch contact gehad voor een nabestelling , werd...
Telefonisch contact gehad voor een nabestelling , werd super snel geregeld , vriendelijk aan de telefoon , meelevend.

Snel , vriendelijk , makkelijk, betaalbaar

Ga zo door ! 👍

Ton Tetteroo

Prettig en snel

Zekerheid bij het verzenden

Als ik een eigen ontwerp gebruik voor iemand anders kan ik de naam niet aanpassen. De oude ontwerpnaam blijft zichtbaar en er kan geen nieuwe naam gegeven worden áán de aangepaste kaart.

Th

Zeer goed, geheel naar wens

netjes in een doos afgeleverd

Heel goede service en snelle reacties.

Snelheid

Niet onmiddellijk

Crapa Overbeek

Soms verwarrend

Kiezen van kwaliteit van kaart en kleuren van envelop

Gemakkelijker maken om kaarten te bewerken en te bestellen, beetje zoals Hallmark?

Jolanda Prins

Snelle levering makkelijk om kaart te ontwerpen

Duidelijk makkelijk om mee te werken

Yvonne

Mooie kaarten die snel geleverd werden!
Duidelijke website.
Leuk en makkelijk om kaart zelf te bewerken.

Snelle levering!

Ik had een foutje in de zinsbouw gemaakt op de proefdruk. Deze werd niet opgemerkt.
Waarschijnlijk wordt er niet echt gekeken naar de tekst die op de kaart moet.
Is allereerst mijn eigen...
Waarschijnlijk wordt er niet echt gekeken naar de tekst die op de kaart moet.
Is allereerst mijn eigen verantwoordelijkheid (en gelukkig zag ik het op tijd) maar een controle door drukker zou anders fijn geweest zijn.

SOUND & VISION

Zwakke klantenservice.

snel, goede kwaliteit drukwerk

Bedenkelijke follow-up bestellingen/ klandizie. Onduidelijke antwoorden op vragen, of gewoon géén zelfs; géén service naar (internationale) zakelijke bestellingen toe; weinig of geen betrokkenheid... Bedenkelijke follow-up bestellingen/ klandizie. Onduidelijke antwoorden op vragen, of gewoon géén zelfs; géén service naar (internationale) zakelijke bestellingen toe; weinig of geen betrokkenheid bij het eindproduct (gauw de klant het ontwerp laten goedkeuren, en de zaak is ‘af’...)

Door Erkens

Kaart is gemakkelijk te maken, foto' s worden goed geupload, kaart wordt op tijd afgeleverd. Kwaliteit is prima.

Goede kwaliteit. Je kunt erop rekenen. Eenvoudig te bedienen.

Geen.