Til

Prima ervaring

Goede communicatie snelle lenering

Ik dacht dat ik een kerst muziekkaart had gekocht, bleek musicerende beertjes te zijn

Stichting de Pinguins

Goede snelle service

Performance

Factuur verzending

Anne E.

Al járen het bedrijf voor het maken van eigen kaarten

Vele mogelijkheden voor ontwerpen

??

Katrien Danneels / BVBA Dr B. Simoens

Super! zeer snelle bestelling, heel netjes verpakt, artikel is zoals zoals de voorstelling op PC.

Goed resultaat, zeer vlugge verzending

Peter Coppens

Eerste keer dat ik kaarten heb laten maken, en ik moet zeggen, amai!! Top, top ?, zeer mooi, heel exclusief, tal, en tal van mogelijkheden, kortom, in de toekomst zal ik zeker bij jullie nog... Eerste keer dat ik kaarten heb laten maken, en ik moet zeggen, amai!! Top, top ?, zeer mooi, heel exclusief, tal, en tal van mogelijkheden, kortom, in de toekomst zal ik zeker bij jullie nog kaarten laten maken, meer dan tevreden, super aangenaam verast!! Dank je wel!!

Alles!! ?

Alles top! Doe zo verder!

Caroline

kwalitatief goede collectie

als je een kaart aanmaakt klik je de tekst gemakkelijk weer weg; dat zou moeten verbeteren

Ilona

Super

Snelle bezorging, mooie kaarten

Prijs

john van velzen

Helemaal goed

Snelheid

Nou ik was begonnen met een kaart te maken .maar op einde vd rit moest ik er minimaal 10 bestellen. Maar ik wilde maar 1 kaart .dus had ik gebeld en toen zeiden ze dan moet je een andere route... Nou ik was begonnen met een kaart te maken .maar op einde vd rit moest ik er minimaal 10 bestellen. Maar ik wilde maar 1 kaart .dus had ik gebeld en toen zeiden ze dan moet je een andere route kiezen zeg maar .misschien dat je dat iets duidelijker aan zou kunnen geven.

Sandrine Roels

Stuur maandelijks verjaardagskaarten

eigen ontwerpen en rechtstreeks vesturen naar geadresseerde

vanuit België de werkelijke tijd die er nodig is om het kaartje te bezorgen. nu is dat een dag later welke niet realistisch is

Jan Formanoy

Mooie en leuke kaarten die je ook nog kunt bewerken, met een prima en betrouwbare service.

leuk

n.v.t.