8.5/10

Yvonne

Mooie kaarten die snel geleverd werden!
Duidelijke website.
Leuk en makkelijk om kaart zelf te bewerken.

Snelle levering!

Ik had een foutje in de zinsbouw gemaakt op de proefdruk. Deze werd niet opgemerkt.
Waarschijnlijk wordt er niet echt gekeken naar de tekst die op de kaart moet.
Is allereerst mijn eigen...
Waarschijnlijk wordt er niet echt gekeken naar de tekst die op de kaart moet.
Is allereerst mijn eigen verantwoordelijkheid (en gelukkig zag ik het op tijd) maar een controle door drukker zou anders fijn geweest zijn.

SOUND & VISION

Zwakke klantenservice.

snel, goede kwaliteit drukwerk

Bedenkelijke follow-up bestellingen/ klandizie. Onduidelijke antwoorden op vragen, of gewoon géén zelfs; géén service naar (internationale) zakelijke bestellingen toe; weinig of geen betrokkenheid... Bedenkelijke follow-up bestellingen/ klandizie. Onduidelijke antwoorden op vragen, of gewoon géén zelfs; géén service naar (internationale) zakelijke bestellingen toe; weinig of geen betrokkenheid bij het eindproduct (gauw de klant het ontwerp laten goedkeuren, en de zaak is ‘af’...)

Door Erkens

Kaart is gemakkelijk te maken, foto' s worden goed geupload, kaart wordt op tijd afgeleverd. Kwaliteit is prima.

Goede kwaliteit. Je kunt erop rekenen. Eenvoudig te bedienen.

Geen.

Heel goed en heel snel om te verzenden

heel kontent ze zijn heel vlug om het te verzenden

niets kan verbeteren

van Nieuwkerk

Heel goed en super snel

Mooie kwaliteit van de kaart en zeer snelle levering

Nvt

Prima service

Snel

Ga zo door

Chantal

Prima service. Leuk assortiment.

Keuze uit de kaarten is veel leuker dan bij de concurrenten.

Geen.

Klaassen

Overzichtelijk mis bij de afronding van de bestelling, als je aanpassing hebt gedaan blijft oude bestelling zichtbaar

Niet telefonisch bereikbaar

Tim

Wij hebben hier een ontzettend leuke kaart voor de uitnodiging van ons geregistreerd partnerschap besteld. Je kan de kaarten zelf aanpassen en ook rechtstreek lasten versturen. Bij de verzending... Wij hebben hier een ontzettend leuke kaart voor de uitnodiging van ons geregistreerd partnerschap besteld. Je kan de kaarten zelf aanpassen en ook rechtstreek lasten versturen. Bij de verzending heeft fastcards een geboortezegel gebruikt, waardoor wij meer tijd kwijt zijn aan uitleggen dat dit niet onze keus was dan dat er een feest is. De klantenservice heeft nooit gereageerd op een mail hierover: dit is niet OK.

De kaarten zijn heel leuk, er is veel keus en ook altijd een passende envelop

De klantenservice reageert totaal niet op klachten.

Tamelijk goed.

Zeer snelle levering.

Ik kreeg maar 9 i.p.v. 10 kaarten.