Eurocept

We hebben een high tea besteld voor onze organisatie, deze was werkelijk heerlijk en zeer mooi aangekleed. Konden ook de samenstelling precies zo doen als we zelf wenste.

Monique vink van a Roland holst college Hilversum

Als ik met mijn handen in het haar zit en het even niet meer overzie , bel ik faje catering. Zeer talentvol personeel en kunnen aan al je wensen voldoen. Heerlijke hapjes, buffetten, broodjes en nog... Als ik met mijn handen in het haar zit en het even niet meer overzie , bel ik faje catering. Zeer talentvol personeel en kunnen aan al je wensen voldoen. Heerlijke hapjes, buffetten, broodjes en nog veel meer…. Te lekker en te veel om op te noemen. Ook materiaal of glaswerk huren is geen probleem. Al meerdere jaren vaste klant en altijd een feestje als zij het eten hebben verzorgd .

Ilona Brinkman

Winterbarbecue laten verzorgen voor 40 personen i.v.m. 50ste verjaardag.
Vooraf was het contact al fijn en konden dingen makkelijk worden aangepast/toegevoegd.
De levering van de spullen...
Winterbarbecue laten verzorgen voor 40 personen i.v.m. 50ste verjaardag.
De levering van de spullen was top en de barbecue zelf echt voortreffelijk. Er kwam een kok voor ons bakken, zo fijn en alle gasten hebben genoten, zoveel complimenten over het heerlijke eten.
Ook het ophalen van de spullen verliep volgens afspraak. Wij zijn super tevreden.

Cordent BV

Op een zeer korte tijdsafstand heeft Faje Catering ons geholpen om onze Nieuwjaar borrel voor klanten een succes ervan te maken. Het gehele voortraject was in korte tijd besproken alles was zeer... Op een zeer korte tijdsafstand heeft Faje Catering ons geholpen om onze Nieuwjaar borrel voor klanten een succes ervan te maken. Het gehele voortraject was in korte tijd besproken alles was zeer duidelijk. Op de dag zelf werd ons alles uit handen genomen mede door de gastvrijheid en de smakelijke hapjes en drankjes hadden we een groot succes bij de klanten en wordt het niet de laatste nieuwjaarsborrel. De cateraars waren erg netjes en aardig en dachten op de dag mee.

B. Van den Brand

Heerlijke hapjes, alles wordt op tijd bezorgd met de koelkast en glazen

Ronald Beekelaar

Heel erg tevreden. Snelle en duidelijke communicatie van te voren. FAJE leverde niet alleen het eten voor een lunch van 30 personen op locatie - maar ook de benodigde tafels, stoelen, bestek, etc.... Heel erg tevreden. Snelle en duidelijke communicatie van te voren. FAJE leverde niet alleen het eten voor een lunch van 30 personen op locatie - maar ook de benodigde tafels, stoelen, bestek, etc. Alllemaal goed verzorgd en heel smakelijk. Ook de aanwezige gastvrouw (Talitha) werkte hard, en zorgde dat alles plezierig verliep. Een dikke 10!

PRJCT Amsterdam

Fijne, flexibele en snelle service. Eten was goed!

Greif Nederland - Amsterdam

Prima catering bedrijf, goed eten, goed personeel, flexibel en meedenkend.

Monique Scheltes

Snelle communicatie, aan alle wensen voldaan, professionele cateraar! aankleding ziet er super uit, kortom...doen!

The Media Brothers

Top catering! Lekker eten, fijne communicatie