stefan wolfs

Snelle en correcte service. Een aanrader.

gebruiksvriendelijk, snel en betrouwbaar.

Reactie Fairlingo:

Dag Stefan, bedankt voor je beoordeling en het benoemen van de voordelen die jij bij Fairlingo hebt ervaren. We helpen je een volgende keer graag weer! Groeten, Team Fairlingo.

Nijhuis

Vertaling documenten vanuit Duits naar Nederlands

Snelheid

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de aanbeveling en mooie review! Graag tot een volgende keer. Groeten, Team Fairlingo.

RBK Automatisering bv

Prettig bedrijf en een correcte vertaling

Snelle vertaling en prettige opties voor een zelfde vertaler

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de mooie beoordeling en het benoemen van de punten die jij sterk vindt aan onze service! We helpen je graag weer aan een snelle vertaling mét dezelfde vertaler. Groeten, Team Fairlingo.

Fleur

Geweldig

snel, accuraat

Reactie Fairlingo:

Dag Fleur, bedankt voor je uitmuntende beoordeling! We staan graag weer voor je klaar bij een nieuwe vertaalopdracht. Groeten, Team Fairlingo.

MCB

Werkt makkelijk en snel. Kwaliteit van de vertaling was prima!

Snelheid en gemak.

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor het delen van jullie feedback! Fijn om te horen dat jullie blij zijn met het gemak, de snelheid en kwaliteit van onze vertalingen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet,... Bedankt voor het delen van jullie feedback! Fijn om te horen dat jullie blij zijn met het gemak, de snelheid en kwaliteit van onze vertalingen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Fairlingo.

Demy

Ik ben blij met mijn vertaling, je kan zelf de status van je vertaling in de gaten houden, en in mijn geval was het heel snel! Ik ben blij dank jullie wel!

Heel snel geleverd!

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor je mooie beoordeling, Demy! We maken je een volgende keer graag weer opnieuw blij met onze vertalingen. Groeten, Team Fairlingo.

Jilain

Jilain

Zelf contact opgenomen met Fairlingo en ze hebben alles is heel snel opgepakt. Ik ben daar geholpen door Vera. Vera heeft mij geadviseerd en de vertaling is ook perfect uitgevoerd! Mijn volgende... Zelf contact opgenomen met Fairlingo en ze hebben alles is heel snel opgepakt. Ik ben daar geholpen door Vera. Vera heeft mij geadviseerd en de vertaling is ook perfect uitgevoerd! Mijn volgende vertaling gaat zonder twijfelen weer naar Fairlingo!

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor je feedback en 5-sterren beoordeling! Wat mooi om te horen dat je een volgende vertaling zonder twijfelen weer bij ons zal bevestigen. We staan graag voor je klaar! Groeten, Team... Bedankt voor je feedback en 5-sterren beoordeling! Wat mooi om te horen dat je een volgende vertaling zonder twijfelen weer bij ons zal bevestigen. We staan graag voor je klaar! Groeten, Team Fairlingo.

Luka van Vliet

Op mijn huidige werk, werk ik veel met statushouders. Fijn als mensen in hun eigen taal geïnformeerd kunnen worden.
Fairlingo biedt wat dat betreft een uitkomst! Snel, gemakkelijk in gebruik en snel de vertaling in de mailbox.
Ook handig is dat je in de status bij kunt houden of er al aan jouw document gewerkt wordt.
Meerdere vertalingen voor 1 document werkt ook gemakkelijk, zodra er 1 document klaar is ontvang je hier direct een mail van.
Kortom: werkt prettig en gemakkelijk in gebruik.

- Snelle reactie
- Stand van zaken gemakkelijk te monitoren
- Gemakkelijk in gebruik

Reactie Fairlingo:

Dag Luka, bedankt voor je mooie en uitgebreide feedback! Je gebruikt al veel functionaliteiten op ons platform die wij aanbieden lees ik, super! Graag tot de volgende vertaalopdracht! Groeten, Team... Dag Luka, bedankt voor je mooie en uitgebreide feedback! Je gebruikt al veel functionaliteiten op ons platform die wij aanbieden lees ik, super! Graag tot de volgende vertaalopdracht! Groeten, Team Fairlingo.

Sharon

Goed op de hoogte gehouden

Reactie Fairlingo:

Dag Sharon, bedankt voor je feedback! Een ruime voldoende zijn we heel blij mee! Als je nog tips voor ons hebt om van een 7 een 10 te maken, dan horen wij dat graag! Groeten, Team Fairlingo.

Stichting Xtrahands

Makkelijk, voor iedereen Toegankelijk, netjes en correct!

Het Telefonisch contact, heel hartelijk en behulpzaam!

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de mooie beoordeling en positieve feedback! We helpen jullie bij een volgende opdracht graag weer. Groeten, Team Fairlingo.