Perfect. Good communication.
Quick production and delivery of the filters.

Customer care and orders follow up.

Ed Vermeer

Super snel geregeld

Ja de snelheid. Stond verbaast dat ik het zo snel thuis kreeg

Deschuyter

Snelle levering. Duidelijke site

Idem vorige vak

Levering snel gedaan maar helaas zat er een product niet in de doos. Na contact met de service is dit direct nagestuurd. geen probleem. Het filter zelf is wellis waar voor mijn WTW unit. Maar ik... Levering snel gedaan maar helaas zat er een product niet in de doos. Na contact met de service is dit direct nagestuurd. geen probleem. Het filter zelf is wellis waar voor mijn WTW unit. Maar ik vind het niet goed passen in de unit. Het licht er eigenlijk gewoon los in. En dus het fijnstof zou wel eens gewoon door de kieren het huis in kunnen komen.

Snel geleverd

Reactie Fairair.eu:

Beste heer Wijnen,
Beste heer Wijnen,
Jammer dat u niet helemaal tevreden bent. U heeft met mij direct email contact gehad om samen te kijken naar een oplossing. Deze hebben we geprobeerd te bieden maar u gaf zelf aan het erbij te willen laten omdat er blijkbaar geen betere oplossing in de markt was. Ik vind het dan ook jammer dat u enkele weken na ons intensieve contact uw review plaatst. Temeer we in dezelfde email wisseling u aangeboden hebben om het product aan ons te retourneren en we uw betaling zouden terugbetalen. U heeft ervoor gekozen dat niet te willen. U kunt alsnog uw aanschaf aan ons retourneren. Vriendelijke groeten, team fairair

Frans

Bij de bestelling was een opvolgingssysteem gekoppeld waarmee ik zou kunnen zien hoe de status van mijn bestelling is.
Na meer dan een week, weliswaar met een feestdag ertussen, zie ik nog...
Na meer dan een week, weliswaar met een feestdag ertussen, zie ik nog geen enkele vooruitgang.
Waar blijft mijn bestelling?

Correcte bediening. Na mijn melding vd misgelopen levering werd de fout prompt rechtgezet. Prima houding van jullie bedrijf.

Online gevonden. Prima betaalmodule.

Snelle levertijd. Goede betaalmodule.

Bert

Doen wat ze zeggen!

Filters waren verpakt in plastic

Prima. On-line besteld, veilig betaald en snel geleverd.

We hebben al meerdere malen een bestelling geplaatst en zijn zeer tevreden over de aflevering

Zeer betrouwbare en duidelijke site.