Heel gebruiskvriendelijk, goede uitleg, gemakkelijk product op te zoeken en te bestellen. Pakjes in goede staat geleverd.

Vlot

Goede communicatie

2 bestellingen geplaatst. Beiden snel en correct geleverd

Snelle en correcte levering

Aron

Ik was op zoek naar filters voor mijn Itho - WTW unit - systeem D, deze had ik dan ook meteen gevonden. Ik had zelfs keuze uit verschillende soorten filters (klassiek, accordeon, pollen,...). Het... Ik was op zoek naar filters voor mijn Itho - WTW unit - systeem D, deze had ik dan ook meteen gevonden. Ik had zelfs keuze uit verschillende soorten filters (klassiek, accordeon, pollen,...). Het was ook handig dat ik een set filters ook zelf kon samenstellen. Bovendien merkte ik op dat Fairair ook probiotische onderhoudskits van eigen makelij verkochten. Ik heb mijn WTW systeem nooit onderhouden en wist zelfs niet dat dit kon of zelfs moest, na het bekijken van hun instructievideo leek het een eitje met hun producten, dus heb ik deze meteen in mijn winkelmandje geplaatst. Eens de bestelling aangekomen heb ik de handige instuctievideo's gebruikt om mijn WTW-unit terug als fris en nieuw te laten draaien.

- Duidelijke website
- Groot aanbod
- Democratische prijzen
- Snelle levering
- Huismerk probiotische reinigingsmiddelen is handig en TOP
- Instructievideo's zijn SUPER handig en duidelijk.

Bestelling snel geleverd

keuze van het product

Na een aanvankelijk wat haperende communicatie heeft het bedrijf contact met me gezocht en alles heel netjes afgewikkeld. Prima! Ik zal volgende keer zeker weer bij dit bedrijf kopen.

Levering is OK

J.E. Bol-Dekker

Even bellen en snel geleverd

Ja, zie boven

volgens afspraak