WhR

Heel snel juiste product gevonden en snelle en goede levering

Idem

Van den Berg

Goede service.

Peersman

Positief: snelheid van communicatie, tracking
negatief: gebrek aan kennis van het Nederlands: gewoon slecht

tracking

Reactie Fairair.eu:

Beste heer Peersman,
U bent positief over de snelheid van onze communicatie en de tracking. Maar u bent ook negatief. U geeft aan: gebrek aan kennis van het Nederlands: gewoon slecht
...
Beste heer Peersman,

Ik heb in onze e-mail communicatie gekeken om te achterhalen en te begrijpen wat u bedoelt. Ik zag dat ik een vraag van u per e-mail heb beantwoord. Ik had moeite genomen om u te antwoorden op zondag, mijn vrije dag. Klanten sturen ons in grote getalen vooral in het weekend een bericht. Ik kom dan op maandag vaak niet aan mijn andere taken toe omdat ik simpelweg veel tijd kwijt ben om vragen te beantwoorden. Daarom wil ik ook op zondag nog wel eens e-mails beantwoorden. En dat is haastig gebeurd zie ik.
Misschien moet ik dat niet meer doen op zondag. Dan moeten klanten maar wat langer wachten op antwoord. Nu maar hopen dat dat geen slechte recensies oplevert.
Mea culpa!
team fairair

Correct, volgens de afspraak

Christiaan Holleboom

Filters gekocht voor WTW van Itho Daalderop.

Duidelijke site met goede informatie om de juiste filters te kunnen bestellen. Fijn ook dat online de handleidingen beschikbaar zijn.

Goed.

Gemakkelijk bestellen, snelle levering.

Makkelijke bestelling en levering

Guy Meyssen

Vlotte levering van correct product.

Snelle en persoonlijke reactie op gestelde vragen

Dirk B.

Duidelijke website, vlotte bestelling, vlekkeloos verlopen levering.

Duidelijke website.

De Corte Koen

Snel en correct

duidelijke info en snelle service