Je aankoop wordt beschermd

8.5/10
8.5/10

Nicole

Snelle levering.

Goed op de hoogte gehouden van status van bestelling. Geleverd binnen twee dagen.

B van Brakel

Op voorraad bij bestelling, volgens de site levering binnen 1 werkdag, nu meer dan een week later en nog geen pakketje ontvangen. Beetje jammer

Reactie Facemasks.nl:

Bedankt voor je feedback. Aangezien je niet rechtstreeks bij ons hebt aangekaart dat je niets ontvangen hebt, hebben wij inmiddels zelf contact met je opgenomen over deze zending. Zoals uitgelegd is je bestelling wel degelijk direct verzonden, maar is er waarschijnlijk iets misgegaan bij PostNL waardoor je bestelling niet (op tijd) is aangekomen. We hebben je hier inmiddels een passende oplossing voor geboden. Overigens hebben wij je wel degelijk per e-mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling; deze bleken echter onverhoopt in je spamfolder te zijn beland.

Correct en op tyd geleverd ...

Vrij positief

Duidelijke foto’s van de producten.

Zet de regels van de acties duidelijk op de site, dat het maar een keer geld en niet twee keer in een bestelling. En als er een mogelijkheid is om de facemasks te wassen, dan zou ik dit doen ze stinken heel erg.

Reactie Facemasks.nl:

Bedankt voor je feedback! Ons systeem is helaas nog niet ingesteld op het verwerken van meerdere kortingen binnen één bestelling. We hebben het niet toegekende kortingsbedrag daarom teruggestort op je rekening. Wat de geur van het product betreft: doordat de producten luchtdicht zijn verpakt, kan er nog een fabrieksgeur van het productieproces waarneembaar zijn. Deze geur verdwijnt na een eerste (hand)was.

Peter Potters

Echt super, het pakket was snel geleverd en de facemask zit echt super en is lekker warm! Top bedrijf!

Goed passend
Top materiaal
Lekker warm

Het masker met luchtfilter is helaas een product waardoor je niet goed/ prettig kunt ademhalen. Vormgeving en verder comfort is prima maar ademhaling uiteraard het belangrijkst

Het feit dat je bij terugzending de originele verpakking volledig intact moet meesturen op straffe van vergoeding ervan is niet servicegericht/klantgericht.
Recycling is hartstikke goed maar zorg dan voor een goed her te gebruiken verpakking. Het plastic scheurt open en het karton beschadigd makkelijk bij het openmaken.

Reactie Facemasks.nl:

Bedankt voor je reactie. We hebben deze klacht (niet goed kunnen ademhalen) nog niet eerder gehoord en we waarderen je feedback hierover. Wat betreft het terugzenden van de originele verpakking: dit is niet meer dan gebruikelijk en ook zeker haalbaar als de verpakking met zorg wordt geopend. Wij hebben overigens zoals uitgelegd in onze eerdere e-mail géén kosten gerekend voor het terugsturen van de gescheurde verpakking. Waar wij wel extra kosten voor hebben moeten berekenen, is dat je het product helaas niet naar het door ons opgegeven adres retour hebt gestuurd. Om het product weer op het distributiepunt te krijgen, hebben wij alleen de hiervoor noodzakelijke verzendkosten in rekening gebracht. Wij hopen je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Dirk Marijt

Levering zeer snel in huis prima

Sylvia

Arjan

Prima vlotte transactie

-Snelle vlotte afhandeling van de order
-Netjes in een envelop (i.pv. een idioot grote omverpakking) ingepakt zodat het pakketje gewoon in de brievenbus paste.

Jeffrey schiphorst

Overzichtelijk en duidelijk

Snelle levering, ik had op vrijdag besteld met het idee dat het maandag pas zou binnekomen maar de volgende dag was de bezorging er al