Je aankoop wordt beschermd

8.5/10
8.5/10

Joey

Prima service.

Helemaal niets op aan te merken.

Tot dusver geen verbeterpunten.

Romeo

Vlotte service, redelijke producten

Snelheid

Productfoto's uitbreiden met diverse perspectieven en detailfoto's. Kennis van het burgerlijk wetboek.

Delahaye

Ik heb het product van u besteld en betaalt maar helaas nog niets ontvangen tot nu toe is mijn ervaring niet positief

Reactie Facemasks.nl:

Bedankt voor je feedback. Als je niets ontvangen hebt, kun je het beste kun je even contact opnemen met de klantenservice (vergeet niet je bestelnummer te vermelden). Zij helpen je dan graag verder.

Leon van Dijk

Niet zo goed

Reactie Facemasks.nl:

Bedankt voor je feedback. Indien je een verkeerd product toegezonden hebt gekregen, kun je het beste een e-mail naar onze klantenservice sturen. Vermeld daarin je ordernummer en een foto van het verkeerd ontvangen product, dan maken wij het in orde voor je. Alvast bedankt!

Prima. Bestelling werd correct en efficiënt afgehandeld en voldeed aan de beschrijving.

snelle reactie op vragen

Alex

Uitstekend! Doen wat ze beloven!

Snelle levering conform belofte

Nicole

Snelle levering.

Goed op de hoogte gehouden van status van bestelling. Geleverd binnen twee dagen.

B van Brakel

Op voorraad bij bestelling, volgens de site levering binnen 1 werkdag, nu meer dan een week later en nog geen pakketje ontvangen. Beetje jammer

Reactie Facemasks.nl:

Bedankt voor je feedback. Aangezien je niet rechtstreeks bij ons hebt aangekaart dat je niets ontvangen hebt, hebben wij inmiddels zelf contact met je opgenomen over deze zending. Zoals uitgelegd is je bestelling wel degelijk direct verzonden, maar is er waarschijnlijk iets misgegaan bij PostNL waardoor je bestelling niet (op tijd) is aangekomen. We hebben je hier inmiddels een passende oplossing voor geboden. Overigens hebben wij je wel degelijk per e-mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling; deze bleken echter onverhoopt in je spamfolder te zijn beland.

Correct en op tyd geleverd ...