P. Buysers

Een zeer goed bedrijf, die zijn afspraken nakomt, vakbekwame monteurs en die ik zeer zeker zal aanbevelen bij andere mensen.

Wiel Eggen

Prima ervaring

Wim

Deskundige medewerkers met hart voor de zaak en de klant.

Lassauw, r.

Een goed bedrijf met het beste materiaal.

Andre Daalmeijer

Heel goed en fijn bedrijf. Hele mooie PVC vloer gekregen en goed afgewerkt met plinten. De trap is echt super geworden

Carla Pluijmakers

Heel fijn bedrijf, ontzettende fijne en ervaren monteurs. Men denkt met de klant mee en geeft goed advies. We zijn heel tevreden!

Donners

Een goeie service met uitleg van materiaal en vakmensen in het leggen van pvc en het afmaken van de plinten rond om .

Kuiper

Leuk bedrijf om zaken mee te doen. Goed personeel.

Lex Goulooze

0p zoek naar een nieuwe vloer 5 x op de zaak geweest waar we vriendelijk werden geholpen. Vloer uit gezocht en offerte laten maken , aangegeven dat we interesse hadden in de offerte ... maar worden... 0p zoek naar een nieuwe vloer 5 x op de zaak geweest waar we vriendelijk werden geholpen. Vloer uit gezocht en offerte laten maken , aangegeven dat we interesse hadden in de offerte ... maar worden ineens niet meer terug gebeld ... Dave belooft te bellen maar doet dat niet ... 1x oké... na 2de x zelf gebeld en voicemail ingesproken... Nu 2 weken later nog niks gehoord ... ONBESCHOFT GEDRAG

Eric Wessels

Goed bedrijf