Lex Goulooze

0p zoek naar een nieuwe vloer 5 x op de zaak geweest waar we vriendelijk werden geholpen. Vloer uit gezocht en offerte laten maken , aangegeven dat we interesse hadden in de offerte ... maar worden... 0p zoek naar een nieuwe vloer 5 x op de zaak geweest waar we vriendelijk werden geholpen. Vloer uit gezocht en offerte laten maken , aangegeven dat we interesse hadden in de offerte ... maar worden ineens niet meer terug gebeld ... Dave belooft te bellen maar doet dat niet ... 1x oké... na 2de x zelf gebeld en voicemail ingesproken... Nu 2 weken later nog niks gehoord ... ONBESCHOFT GEDRAG

Eric Wessels

Goed bedrijf

Hoop

Geweldig resultaat. Vriendelijke vaklui, netjes gewerkt en vooral goed "meedenkend".
Kortom; mooie vloer en dus heel tevreden.

Klinkenberg

We zijn zeer tevreden over onze pvc vloer. Het leggen van de vloer verliep prima en over de service zijn we ook zeer tevreden

Kinderdagverblijf Zoet

Prima en duidelijke persoonlijke uitleg, ruime keuze in assortiment.

Geene

Een zeer positieve ervaring

M.Peulen

Wij hebben het bedrijf als zeer vriendelijk en duidelijk en vakkundig ervaren.

Betrouwbaar bedrijf met kundig personeel

Gregoire

De heren hebben hard gewerkt het resultaat is prachtig geworden.

Soltysik

Zeer vriendelijk en deskundig personeel op alle afdelingen. Timmerman Maurice heeft recent en 2 jaar geleden bij ons gewerkt. Over hetgeen dat hij heeft gemaakt kun je een tank laten rollen!... Zeer vriendelijk en deskundig personeel op alle afdelingen. Timmerman Maurice heeft recent en 2 jaar geleden bij ons gewerkt. Over hetgeen dat hij heeft gemaakt kun je een tank laten rollen! Oersterk. Hartelijke dank, ook aan de vloerleggers die 2 jaar geleden onze woonkamervloer hebben gelegd. Ook zij hebben uitstekend werk afgeleverd.