T.Essers

Goed meegedacht. Rekening gehouden met de cliënt. Strakke planning. Eindresultaat prima. Zeer tevreden.

Top,to the point en echte professionals

Zeer goede ervaring. Mooie pvc vloer laten leggen. Louis bedankt voor alles! Wij zijn er ontzettend blij mee.

J.M. van Waardenburg

Goed en efficiënt bedrijf

L.Gulikers

Vaktechnisch kan ik over dit bedrijf niets zeggen,maar de afdeling verkoop is zeer onbetrouwbaar. verkoper thuis geweest en zou offerte uitbrengen. Maar niets van dit alles.Tot 2x toe kantoor gebeld... Vaktechnisch kan ik over dit bedrijf niets zeggen,maar de afdeling verkoop is zeer onbetrouwbaar. verkoper thuis geweest en zou offerte uitbrengen. Maar niets van dit alles.Tot 2x toe kantoor gebeld en ik zou het meteen de dag erna ontvangen, maar zonder antwoord niets ontvangen. Veel tijd verloren bij onze bouw. Dus ik zou zeggen niet in zee gaan met Fabritius.

Lilian frissen

Heel fijne samenwerking, super kwaliteit geleverd,
en met name Resi Sojavec was altijd zeer vriendelijk en mee denkend.

Wil Sprokkel

Goede voorbereiding voor de uit te voeren werkzaamheden.
Afspraken worden correct nagekomen. Ik heb dit bedrijf leren kennen als zeer deskundig, klantgericht en uitermate nauwgezet.
Goede voorbereiding voor de uit te voeren werkzaamheden.
Afspraken worden correct nagekomen.
Zeer bekwame monteurs met kennis van zaken. Zij werken heel gestructureerd en netjes. Echte vakmensen.
Ben erg blij met de PVC vloer in hal en kamer.
Dank voor al Uw goede zorgen!
Dit bedrijf is echt een aanrader!
Wil Sprokkel.

i. SAVELSBERG

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf komen hun afspraken na denken met je mee klantvriendelijk en de werkmensen zijn perfect

Richard en Brigite

Wij zijn enorm tevreden over onze nieuwe PVC-vloer. Duidelijke afspraken vooraf, die allemaal zijn nagekomen: het bedrijf neemt echt alle zorgen uit handen. Ondanks dat het tijdens het werk soms... Wij zijn enorm tevreden over onze nieuwe PVC-vloer. Duidelijke afspraken vooraf, die allemaal zijn nagekomen: het bedrijf neemt echt alle zorgen uit handen. Ondanks dat het tijdens het werk soms tegen zat, was geen moeite teveel om het op te lossen. Met name Ruben heeft zich als uitstekende vloerexpert ontzettend ingezet om een supermooi resultaat af te leveren: top man, compliment! Dit bedrijf is absoluut een aanrader!