Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Ik heb de manier van lesgeven als prettig ervaren.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor de mooie review en aanbeveling! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ik heb veel geleerd tijdens de opleiding en hierdoor meer zelfvertrouwen gekregen. Ik zou Fabius ook zeker aanbevelen!

A.G. van Dijk

Superdocent en -docente. Door mijn wisselende diensten kon ik de opleiding toch iedere week volgen binnen twee lopende klassen.

N. Knol

Ik heb veel geleerd tijdens de opleiding en zou Fabius zeker aanbevelen.

Wendy v. H.

Hele goede docent, neemt de tijd voor je en is duidelijk.

Reactie Fabius Opleidingen:

Ik heb een hele goede ervaring. Top docente! Alleen het typen vond ik heel erg vervelend.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor de mooie review en aanbeveling! Eigen maken van typevaardigheid vergt soms wat tijd, maar geeft veel voldoening als u dit eenmaal onder de knie heeft. Hopelijk verzacht dit het een beetje.... Dank voor de mooie review en aanbeveling! Eigen maken van typevaardigheid vergt soms wat tijd, maar geeft veel voldoening als u dit eenmaal onder de knie heeft. Hopelijk verzacht dit het een beetje. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Goede docent, lesstof mag wel worden vernieuwd; soms echt wel verouderd.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw review en aanbeveling! Jammer te vernemen dat u de lesstof als verouderd hebt ervaren. Wij toetsen onze lesstof regelmatig met het bedrijfsleven om ervoor te zorgen dat lesstof goed... Dank voor uw review en aanbeveling! Jammer te vernemen dat u de lesstof als verouderd hebt ervaren. Wij toetsen onze lesstof regelmatig met het bedrijfsleven om ervoor te zorgen dat lesstof goed aansluit. We zijn natuurlijk benieuwd wat u precies als verouderd hebt ervaren. Als u dit met ons wilt delen, dan kunt u ons bellen op ons gratis nummer: 0800 446 446 4 of mailen via info@fabiusopleidingen.nl. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Marie-Louise H.

Spontane, lieve lerares die haar vak goed verstaat. Duidelijke uitleg en veel geduld.

Reactie Fabius Opleidingen:

Goed!! En altijd een goeie uitleg gekregen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Ik ben zeer tevreden over de docent. De tweede module heeft naar mijn mening te weinig tijd in verhouding tot de hoeveelheid stof.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor de mooie review en aanbeveling! We snappen uw reactie, er wordt best wat van u gevraagd wat huiswerk betreft. Maar door veel te oefenen leert u een computerprogramma echt kennen.... Dank voor de mooie review en aanbeveling! We snappen uw reactie, er wordt best wat van u gevraagd wat huiswerk betreft. Maar door veel te oefenen leert u een computerprogramma echt kennen. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen