Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Een opleiding waar ik iets aan heb. Op mijn niveau. Leuke deskundige docent, gezellig ook.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw positieve recensie, prachtige cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en met name de docent u goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ik heb een goede ervaring met de opleiding. Goede leerstof en gemakkelijk te leren. Ik heb de opleiding goed doorstaan door klassikale lessen. Mijn doen is bereikt en lig nu beter op de arbeidsmarkt.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw positieve review, prachtige cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en met name de docent u goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Heel fijn, prettig ervaren

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste, dank voor je positieve recensie, heel mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat je de opleiding als prettig hebt ervaren. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

De opleiding is praktijkgericht

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw review en aanbeveling! Fijn te lezen dat de opleiding Receptioniste / Telefoniste u goed bevallen is! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Angela

Ik heb veel geleerd tijdens de opleiding.

De opleiding is praktijkgericht.

Ik heb veel geleerd tijdens de opleiding.

Goed samengevat, duidelijke tekstboeken, docent geeft duidelijk en uitgebreid uitleg over de lesstof.

Wendy

Goed ervaren, zelfs na zoveel jaar en niet meer gewend om te leren. Het heeft me echt ergens gebracht!

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Wendy, dank voor je positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding je goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Contact met Fabius en de docent is zeer goed. Er wordt rekening gehouden met werk en privé situaties. Fijne opleiding afgerond!

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de docent u goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen