Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Ik heb veel geleerd tijdens de opleiding

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Goed gegaan. Ook de online lessen i.v.m. corona. Was duidelijk en goed te begrijpen allemaal.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, zowel op locatie als online, u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Hatice Nas

Ik heb binnen 9 maanden heel veel geleerd over telefoniste / receptioniste en administratieve medewerker. Mijn docent heeft mij heel veel geholpen, ze er altijd klaar voor wanneer ik haar nodig had.... Ik heb binnen 9 maanden heel veel geleerd over telefoniste / receptioniste en administratieve medewerker. Mijn docent heeft mij heel veel geholpen, ze er altijd klaar voor wanneer ik haar nodig had. Complimenten voor haar. Ik zal deze periode echt missen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie, cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding (en docent) u goed bevallen is. Wie weet tot ziens bij een vervolgopleiding? Vriendelijke groeten, Fabius... Dank voor uw mooie recensie, cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding (en docent) u goed bevallen is. Wie weet tot ziens bij een vervolgopleiding? Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Klassikaal goed, jammer dat het online moest vanwege corona, je leert meer en makkelijker in de klas.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Gelukkig kan, indien nodig, de opleiding ook online doorgaan, al heeft dit soms zijn uitdagingen.... Dank voor uw mooie recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Gelukkig kan, indien nodig, de opleiding ook online doorgaan, al heeft dit soms zijn uitdagingen. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

De opleiding is praktijkgericht.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie, waardering en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Zéér praktijkgericht!

M. Heijligers

De docente geeft een duidelijke uitleg bij alle doorgenomen hoofdstukken.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie, waardering en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding (en docent) u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

S. van de Woerd

Corona maakte het erg lastig. Online was erg rommelig. Ik had er wat meer van verwacht.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw recensie. Het afgelopen jaar was door corona lastig, het online lesgeven was een alternatief waar we gelukkig gebruik van konden maken. Maar het is niet voor iedereen ideaal en vergt... Dank voor uw recensie. Het afgelopen jaar was door corona lastig, het online lesgeven was een alternatief waar we gelukkig gebruik van konden maken. Maar het is niet voor iedereen ideaal en vergt aanpassingen. Vervelend dat online u niet goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ik heb veel geleerd tijdens de opleiding.

Reactie Fabius Opleidingen:

Opleiding was goed en ik heb heel veel van geleerd.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw heel mooie recensie, waardering en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen