Vof Leendert Angelina

Goed en snelle service

Reactie Faber Elektro Service:

Dank u wel! Volg ons ook op Facebook (https://www.facebook.com/ArjanF1983/) voor de nieuwste producten, aanbiedingen en meer bij Elektrischvaren-accu.nl

Lcd

Dikke prima !!!

Goede prijzen snelle levering

Tip stuur standaard track and tracé .

Reactie Faber Elektro Service:

Dank u wel, ook voor de tip! Volg ons ook op Facebook (https://www.facebook.com/ArjanF1983/) voor de nieuwste producten, aanbiedingen en meer bij Elektrischvaren-accu.nl

Handelsonderneming B.I.T.

Zeer tevreden correct product geleverd en ook volgende dag ontvangen.

Hiemstra

Perfecte kevering

Snelheid

maassen

Goed advies, gunstige prijs kwaliteit

snelle service

ga zo door.

Reactie Faber Elektro Service:

Gaan we doen, dank u wel! Volg ons ook op Facebook (https://www.facebook.com/ArjanF1983/) voor de nieuwste producten, aanbiedingen en meer bij Elektrischvaren-accu.nl

Accu’s besteld. Mooi op tijd geleverd.. echter geen track en trace

Uitgebreid assortiment

Communicatie ivm aflevertijdstip

Reactie Faber Elektro Service:

Hartelijk dank voor uw review! Volg ons ook op Facebook (https://www.facebook.com/ArjanF1983/) voor de nieuwste producten, aanbiedingen en meer bij Elektrischvaren-accu.nl

Flora Sailing Adventures B.V.

Bedrijf is moeilijk te bereiken. Ik heb mijn twijfels over de kwaliteit van de geleverde accu's . Ze lijken nl niet nieuw.

Reactie Faber Elektro Service:

Wat jammer dat de accu's niet nieuw oogden. Deze accu's worden direct vanuit de leverancier geleverd en zijn wel degelijk nieuw. Hopelijk is de twijfel inmiddels weg en bent u alsnog tevreden. Zo... Wat jammer dat de accu's niet nieuw oogden. Deze accu's worden direct vanuit de leverancier geleverd en zijn wel degelijk nieuw. Hopelijk is de twijfel inmiddels weg en bent u alsnog tevreden. Zo niet, dan vernemen we graag een email.

Boekhoven

Net mijn besteling bennen gekregen. Ziet er erg goed uit. Ik ben tevreden.

Goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling.

Reactie Faber Elektro Service:

Fantastisch, dank u wel! Volg ons ook op Facebook (https://www.facebook.com/ArjanF1983/) voor de nieuwste producten, aanbiedingen en meer bij Elektrischvaren-accu.nl