Eric van Doorn

Snel geleverd..prima verpakt.
Top.

Reactie Faber Elektro Service:

Hartelijk dank voor jouw positieve beoordeling! Volg ons ook op Facebook voor nieuwe producten, aanbiedingen en meer (https://www.facebook.com/ArjanF1983/). Wij hopen u snel weer eens te zien.

Prima levering van bestelde artikel

Reactie Faber Elektro Service:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Volg ons ook op Facebook voor nieuwe producten, aanbiedingen en meer (https://www.facebook.com/ArjanF1983/). Wij hopen u snel weer eens te zien.

Ricardo

Perfecte geholpen complementen aan alle werknemers

Duidelijke foto’s en goede omschrijving product

Reactie Faber Elektro Service:

Wat een leuke beoordeling! Heel erg bedankt Ricardo. Volg ons ook op Facebook voor nieuwe producten, aanbiedingen en meer (https://www.facebook.com/ArjanF1983/). Wij hopen u snel weer eens te zien.

Wilko jansen

Prima geen op of aanmerkingen ze doen wat ze beloven.

Ze doen wat ze beloven

Prima ga zo door.

BVBA DE SCHEPPER

Zeer goed

snelle afhandeling van de bestelling

nihil

Reactie Faber Elektro Service:

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback! Volg ons ook op Facebook voor nieuwe producten, aanbiedingen en meer (https://www.facebook.com/ArjanF1983/)
Hopelijk zien we u weer eens terug!

Zeer positief een goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering.

Snelle levering het aanschafte product bleek bij deze firma goedkoper dan elders.

Reactie Faber Elektro Service:

Hartelijk bedankt voor uw prachtige review! Volg ons ook op Facebook voor nieuwe producten, aanbiedingen en meer (https://www.facebook.com/ArjanF1983/)

Jurgen

Prima service

Snelle response op vragen en supersnelle levering. ' S middags besteld, volgende dag in huis.

Reactie Faber Elektro Service:

Fantastisch om te horen, dank u wel! Volg ons ook op Facebook (https://www.facebook.com/ArjanF1983/)

Gerard Graat

Poolklemmen, kabel en persogen besteld.
1 verkeerde poolklem en 2 verkeerde kabels ontvangen.
Dit is snel gecorrigeerd en de volgende dag waren de juiste artikelen geleverd.

de bestelling controleren voor verzending.

Reactie Faber Elektro Service:

Fijn dat de juiste producten alsnog snel bij u binnen zijn gekomen! Hartelijk bedankt voor uw vertrouwen en begrip. Volg ons ook op Facebook (https://www.facebook.com/ArjanF1983/)