E jansen

Eenvoudig, lastige om op de site de spullen te vonden. Nette correspondentie maar trage levering, ma avond besteld, zaterdag middag geleverd.

jlc berkouwer

Prima en snelle service

duidelijk

Reactie Faber Elektro Service:

Wij danken u hartelijk voor deze positieve beoordeling! Wij hopen u snel weer eens te zien in onze webshop.
Volg ons ook op Facebook voor nieuwe producten, aanbiedingen en meer...
Volg ons ook op Facebook voor nieuwe producten, aanbiedingen en meer (https://www.facebook.com/ArjanF1983/).

minkjan

Slechte ervaring, na verkeerde levering geen reactie. Telefonisch niet bereikbaar op e-mail wordt niet gereageerd.
Verkeerd product geleverd maar na email blijft het stil.

scherp geprijsd

Zorg dat je telefonisch bereikbaar bent en regageer op email.

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Wij betreuren het zeer dat er een foutieve levering is geweest gedurende onze vakantie. Daarnaast vinden wij het ook zeer erg dat u niet de positieve en snelle service van ons heeft kunnen ervaren. Uiteraard zullen wij deze ervaring meenemen, zodat wij dit in de toekomst anders aan kunnen pakken.
ElektrischVaren-Accu.nl

G.Pijnaker / Tatasteel

Prima service

Ja persoonlijk even benaderbaar

Reactie Faber Elektro Service:

Hartelijk dank voor deze beoordeling! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij hopen je snel weer eens te zien in onze webshop.
Volg ons ook op Facebook voor nieuwe producten, aanbiedingen en...

Bocca Bella bv

Positief

Ondanks het feit dat het bedrijf was gesloten heb ik de volgende dag reeds de bestelde startaccu’s ontvangen. Goede service, meedenken en doen wat ze zeggen.

Geen en,ele

Johan Ruardy

Super snelle levering ondanks bouwvakvakantie

Geen opmerking

Hans de Jong

Ik heb een goed gevoel overgehouden aan mijn contacten met dit bedrijf. Er werd snel gereageerd op mijn emails en, ondanks de vakantietijd, toch redelijk snel geleverd tegen een concurrerende prijs

Concurrerend

Tijdens vakantieperiode moeilijk telefonisch te bereiken

Reactie Faber Elektro Service:

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling! Heel veel plezier met de aankoop! Wij hopen je snel weer eens te zien in onze webshop. We zijn 3 weken gesloten inderdaad. Vanaf 19 augustus a.s. zijn... Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling! Heel veel plezier met de aankoop! Wij hopen je snel weer eens te zien in onze webshop. We zijn 3 weken gesloten inderdaad. Vanaf 19 augustus a.s. zijn we er weer voor 100% en zijn we weer zo snel als dat men van ons gewend is.

Goede service na tel contact.Prima geholpen zeer tevreden.

Prima info om keuze te maken

Reactie Faber Elektro Service:

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling! Wij hopen je snel weer eens te zien in onze webshop. Ontvang momenteel 10% extra korting met kortingscode VAKANTIE2019!
Volg ons ook op Facebook...

Margot Vos

Snelle bezorging en een hele aardige bezorger die zelfs de accu van 60 kg meehielp tillen tot aan de boot bij een temperatuur van 28 grd. Helemaal top!!

Reactie Faber Elektro Service:

Hartelijk dank voor de beoordeling! Fijn dat de bezorger ook zo zijn best heeft gedaan! Wij hopen je snel weer eens te zien in onze webshop!
Volg ons ook op Facebook voor nieuwe producten,...

Joris

Goed verpakt, geleverd wat ik heb besteld

Reactie Faber Elektro Service:

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling! Wij hopen je snel weer eens te zien in onze webshop!