Niet goed. Onduidelijkheid op website over kabellengte. Na bestelling zelf contact zocht. Kreeg als antwoord dat ik 2 euro MOEST bijbetalen.
Vervolgens de levering en daar ontbrak de zekering....
Vervolgens de levering en daar ontbrak de zekering. Eenmaal gebeld, tweemaal gemaild maar tot op heden geen zekering gezien.

Nog niet

Zie boven

Wouter

Goede (after) service

Service

Betere info met betrekking wat aan onderdelen bij elkaar past.

Robert

Geen idee

Snel geleverd

Goede kabel

Gert Graafland

Erg goed. Na belletje over levertijd binnen half uur teruggebelt. Pakketje is netjes op tijd afgeleverd.

Goed service. Aflevering keurig op tijd zoals beloofd.

Reactie Faber Elektro Service:

Hartelijk dank voor deze beoordeling! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij hopen je snel weer eens te zien in onze webshop.
Volg ons ook op Facebook voor nieuwe producten, aanbiedingen en...
Volg ons ook op Facebook voor nieuwe producten, aanbiedingen en meer (https://www.facebook.com/ArjanF1983/).

Snelle reactie op bestellingen en vragen

Reactie Faber Elektro Service:

Volg ons ook op Facebook voor nieuwe producten, aanbiedingen en...

Frederik

Lage prijs een snelle levering

lage prijs en snelle levering

Transporteur het levertijdstip door laten geven

Reactie Faber Elektro Service:

Hartelijk dank voor deze beoordeling! Fijn dat, ondanks dat een specifieke levertijd niet mogelijk was, alles naar wens is verlopen. Wij hopen je snel weer eens te zien in onze webshop.
Volg ons...

Schröder

Alles was goed aangegeven en duidelijk.

Reactie Faber Elektro Service:

Hartelijk dank voor deze postieve review! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij hopen je snel weer eens te zien in onze webshop.
Volg ons ook op Facebook voor nieuwe producten, aanbiedingen...