8.5/10

Flora Sailing Adventures B.V.

Bedrijf is moeilijk te bereiken. Ik heb mijn twijfels over de kwaliteit van de geleverde accu's . Ze lijken nl niet nieuw.

Boekhoven

Net mijn besteling bennen gekregen. Ziet er erg goed uit. Ik ben tevreden.

Goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling.

Goede service

product zoals omschreven

nee

Benschop

Leuke overzichtelijke website. Groot assortiment en snelle levering

Sigi

Zeer positief , overzichtelijke site , goed gecommuniceerd , duidelijke verzending en levering , goede verpakking

prijs/kwaliteit , snelle levering

Bij elke accu de compatibele ( Opladers vermelden , zowel gewone als mogelijks druppelladers indien van toepassing )
BV met een link naar een overzicht met de prijzen , met voorstel bij te bestellen

Een onderverdeling maken op de site , kwestie met compatibiliteit , accu's geschikt voor auto's / motorfietsen / bromfietsen ,
met een kort overzicht welke accu's BV geschikt zijn voor benzine - bromfietsen en scooters ( mogelijks voor en nadelen )

Perfekte levering. Snel.

Kwaliteit van geleverd product beter dan verwacht.

Op zich goed. Verzenden duurde alleen iet wat lang voor producten welke op voorraad zijn. En verzendkosten zou voor brievenbuspakketten omlaag kunnen. Verder scherpe prijs

scherpe prijs, duidelijke website

Verzendkosten 6,95 terwijl het als brievenbuspost verstuurd werd. Dit zou goedkoper kunnen voor de klant, en kan een drempel wegnemen voor mensen die geen 6,95 verzendkosten willen betalen maar wel bijvoorbeeld een lager tarief voor kleinere brievenbuspakketten

Cedric L

Snelle levering, scherpe prijs.

Accukabels lijken van goede kwaliteit en waren scherp geprijsd.

Zeer simpel! gewoon voortreffelijk.

zeer snelle levering na bestelling