Joshua

Horrible

Ordered two jackets on 30-11, did not get any update, had to cancel order 14-12

F1Store

Dit is echt een nutteloze bedrijf. Ik bestel een jas na 2 weken nog niks ontvangen. Stuur dagelijks mails waar niet op gereageerd wordt. Inmiddeld 3.5 weken geleden. Bestelling nog steeds niet... Dit is echt een nutteloze bedrijf. Ik bestel een jas na 2 weken nog niks ontvangen. Stuur dagelijks mails waar niet op gereageerd wordt. Inmiddeld 3.5 weken geleden. Bestelling nog steeds niet ontvangen!!

GEEN

Peter van Kruistum

Slome en verkeerde levering

Een tweetal weken een Mercedes blouse besteld, na te lang wachten (opeens geen voorraad) is de blouse geleverd maar met korte mouwen???
Deze bestelling...
Slome en verkeerde levering

Deze bestelling gaat retour en ik wens geen artikelen meer bij dit bedrijf te bestellen.

Mike

Na 1 keer wassen hele opdruk van het (Mac Verstappen) shirt af. Na 13 mailtjes nog geen reactie ontvangen van hen. Uiteraard gewassen volgens label!

Professioneel overkomen. Maar schijn bedriegt

john

Al meer dan 6 jaar vaste klant , met name in het verzamelen van driver caps , soms andere items , duidelijke website nette afhandeling van je bestellingen

er zijn weinig of geen van deze gp online winkels in nederland is maar goed want bij gp factory heb je wat je zoekt , en zoek je iets ? neem contact op misschien kennen ze aan bepaalde items komen ,... er zijn weinig of geen van deze gp online winkels in nederland is maar goed want bij gp factory heb je wat je zoekt , en zoek je iets ? neem contact op misschien kennen ze aan bepaalde items komen , ik vroeg ooit de speciale lewis hamilton purple driver cap spain limited , en deze werdt netjes geregeld top !!

Willem

Ik heb al een paar bestellingen gedaan altijd goed en snel gegaan maar nu een cap besteld zou na 5 dagen geleverd maar kwam niet de leverancier had niet geleverd dat kan dus product zou van de site... Ik heb al een paar bestellingen gedaan altijd goed en snel gegaan maar nu een cap besteld zou na 5 dagen geleverd maar kwam niet de leverancier had niet geleverd dat kan dus product zou van de site gaan tot het geleverd zou woorden door fabrikant maar dat is dus niet zo zit al een week of drie te wachten maar nog steeds niks en je hoort ook niks vind ik een beetje jammer zal ik in de toekomst nog wel bestellen hier ik weet het niet

in het verleden altijd correct geleverd dus ik snap het niet waar dat gebleven is

Beekman

Mijn ervaring is goed met dit bedrijf. Ik had mijn bestelling gedaan en zeer snel kreeg ik mijn pakketje afgeleverd.

Snelle levering!

Froukje

Snelle
Verzending , goed verpakt

Rene Peters

Mijn ervaring met grand prix factory is super, een zeer snelle correcte levering van mijn bestelling was top!

Goede webshop
Snelle en correcte levering

j. miesen

Sorry ben op de verkeerde pagina terecht gekomen ik bedoelde verstappenshop.nl