J Abendanon

Zeer slechte customer service, order in october 2023 besterld nog steeds niets mogen ontvangen. Sinds december ook geen contact meer mogelijk met de klanten service.....

A Sinha

Geen communicatie. Heb de bestelling niet ontvangen. Geen mogelijkheid om de klantenservice te bellen. Geen antwoord op e-mails. Doe niets anders dan iets van deze website.

Grand Prix Factory

Slechte zaak

Reageren eindelijk na meerdere berichten

Fleur

Op 10-6-2022 heb ik een bestelling geplaatst bij grand prix factory. Ik kreeg geen orderbevestiging, een dag hierna heb ik een berichtje gestuurd en ik kreeg snel en netjes reactie met een... Op 10-6-2022 heb ik een bestelling geplaatst bij grand prix factory. Ik kreeg geen orderbevestiging, een dag hierna heb ik een berichtje gestuurd en ik kreeg snel en netjes reactie met een ordernummer en dat de bestelling goed was ontvangen. Hierna geen enkel bericht meer gehad over de levering of de status van de bestelling, er wordt ook nergens meer op gereageerd. Bij het product stond een leveringstermijn van 7 tot 14 dagen. Er is dus helemaal niks van waar. Waardeloze service!!!

Theo van Schaik

Alles vlot verlopen

Alles wat ze beloven maken ze waar

J.muizer

Snelle service

Snel en betrouwbaar

Allard

Goede snelle service

Overzichtelijk webshop

Gerard Kater

Maand later nog steeds mijn bestelde product niet binnen, terwijl ik deze op andere sites morgen in huis kan hebben. Ik zou je producten lekker ergens anders bestellen. Enige pluspunt is dat ze wel... Maand later nog steeds mijn bestelde product niet binnen, terwijl ik deze op andere sites morgen in huis kan hebben. Ik zou je producten lekker ergens anders bestellen. Enige pluspunt is dat ze wel goed communiceren, maar dat mag ook wel als je al zo lang wacht.

Communicatie

F1store

Leveren 2 maanden later dan toegezegd (!)

Roger

Heldere communicatie, goede service