Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Keano Callewaert

Goed. Er was iets niet in orde maar na een mail kreeg ik na amper 10 minuten al antwoord.

Klantenservice

Hans Bruinsma/ Bruinsma Fotografie

Onveranderd prima!!

Helder site, alles goed te vinden. Boek samenstellen op basis van bestaande pdf werkt prima!

Geen.

n.v.t.

Prima drukker

Goed verzorgd, snel geleverd

De tekst op de rug had iets meer in het midden kunnen zitten

DDHH

Goede kwaliteit, secuur werk, gemakkelijke verwerking

Kwaliteit

Prijsstaffeling misschien iets groter ?

S.Jonkers

Goede kwaliteit; duidelijke info; kleur van de rug moet overeen komen met voor- + achterkant, indien gewenst...

goede papierkwaliteit

zie boven

Guido

Persoonlijke aandacht, vriendelijke service

Persoonlijk contact via mail

op site zetten dat als je er niet uitkomt met de formulieren, je ook per mail kan bestellen

Peter

Duidelij

Snelheid en afwerking.

Was in eerste instantie makkelijker geweest als ik mijn bestand via JPG had kunnen opsturen en verwerken.

Paul Bouw

Opnieuw gebruik gemaakt van EZbook.nl voor het maken van mijn eigen publicatie. Opnieuw met het gewenste resultaat: een prachtig en professioneel gedrukt boek!

Prachtige kwaliteit drukwerk, fijne manier van communiceren via mail, maatwerk mogelijk. Goed verpakt verzonden, waardoor bestelling onbeschadigd aankomt.

Beloofde tijdpad van aflevering niet helemaal gehaald, maar de kwaliteit maakt dit ruimschoots goed.

Ben

Snel en netjes

Duidelijk, helder en leuke prijs

IFUD of Human Rights

De ervaringen zijn goed.

adequate afhandeling en verzending

de voorkant moet bij de jpg een fuctie in en uitzoomen extra inbouwen in de website. Dat is om de tekst op de voorzijde binnen het snijraster te plaatsten. Dus dat geen stukken van de tekst op de... de voorkant moet bij de jpg een fuctie in en uitzoomen extra inbouwen in de website. Dat is om de tekst op de voorzijde binnen het snijraster te plaatsten. Dus dat geen stukken van de tekst op de voorzijde wegvallen in het eind product..