Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Ken

Het boek dat we besteld hebben overtreft de verwachtingen: voortreffelijke drukkwaliteit, hele mooie ingebonden omslag én snel geleverd, zoals beloofd. En dit allemaal voor een -naar onze mening-... Het boek dat we besteld hebben overtreft de verwachtingen: voortreffelijke drukkwaliteit, hele mooie ingebonden omslag én snel geleverd, zoals beloofd. En dit allemaal voor een -naar onze mening- zeer mooie prijs!

Kwaliteit drukwerk, levertermijn, prijs

Lia Butter

Het is fijn werken met EZbook.nl

De klantvriendelijkheid springt er uit. Mijn vragen werden snel, goed en vriendleijk beantwoord.

Het lettertype was kleiner dan ik verwachtte. Omdat dit mijn tweede boek was (na een lange tijd) dacht ik te weten hoe alles werkte en heb ik de info niet meer gelezen. Wellicht is een kleine... Het lettertype was kleiner dan ik verwachtte. Omdat dit mijn tweede boek was (na een lange tijd) dacht ik te weten hoe alles werkte en heb ik de info niet meer gelezen. Wellicht is een kleine opvallende samenvatting van de belangrijkste punten een idee?

Joke Portegies

Ik heb al verschillende projecten bij EZbook.nl afgerond en ik kom vaak weer bij ze uit. Dat zegt misschien genoeg. Ik vind de prijscalculator op de website heel overzichtelijk en m'n boekprojecten... Ik heb al verschillende projecten bij EZbook.nl afgerond en ik kom vaak weer bij ze uit. Dat zegt misschien genoeg. Ik vind de prijscalculator op de website heel overzichtelijk en m'n boekprojecten blijven beschikbaar. Toen daar laatst iets niet in klopte op de website, was de klantenservice goed te bereiken en kwamen we er samen uit. Daar houd ik van, in een creatief proces: dat het meekijken dingen beter maakt.

samenwerking

daar ga ik niet over

Atie van Lieshoud

Ik maak al vele jaren tot volle tevredenheid gebruik van de diensten van EZbook.nl en kan EZbook.nl aan iedereen van harte aanbevelen.

Duidelijke informatie, Fantastische service, Goede verhouding prijs/kwaliteit, Mooi eindresultaat

Frederick

Goede kwaliteit, perfect geleverd

Makkelijke website. Goede afdruk. Mooi afgewerkt. Precies zoals beloofd op de website

Niets

Van Eerd

Heel makkelijk om een boek te maken

Het boek is goed gelukt alleen jammer dat op de hoek een deuk in zit, terwijl er in de verpakking geen deuk in zit en aan de kant waar de bladzijdes vast zitten loopt de kant schuin af.

Een netter afwerking

J. Buzepol

Zeer positief. Je krijgt waar voor je geld

Uitleg zeer duidelijk en zeer gemakkelijk om je boek EZbook aan te bieden. Kind kan de was doen

Wille Straathof

Mijn boeken over kunst zijn allemaal gedrukt bij EZbook en van fantastische kwaliteit

De afwerking is uitstekend, de communicatie professioneel en de levering volgens afspraak.

Overleg over ontvangstdatum i.v.m. aannemen pakket

Lauwaert Johan

Heel positief. En vriendelijk !

Snel. Accuraat. En correct

IUk zou het niet weten...

Theo Vreman

Het was mijn eerste boek en het was indrukwekkend

Goede bestelvorm

Op dit moment niet