Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Paul Bouw

Opnieuw gebruik gemaakt van EZbook.nl voor het maken van mijn eigen publicatie. Opnieuw met het gewenste resultaat: een prachtig en professioneel gedrukt boek!

Prachtige kwaliteit drukwerk, fijne manier van communiceren via mail, maatwerk mogelijk. Goed verpakt verzonden, waardoor bestelling onbeschadigd aankomt.

Beloofde tijdpad van aflevering niet helemaal gehaald, maar de kwaliteit maakt dit ruimschoots goed.

Ben

Snel en netjes

Duidelijk, helder en leuke prijs

IFUD of Human Rights

De ervaringen zijn goed.

adequate afhandeling en verzending

de voorkant moet bij de jpg een fuctie in en uitzoomen extra inbouwen in de website. Dat is om de tekst op de voorzijde binnen het snijraster te plaatsten. Dus dat geen stukken van de tekst op de... de voorkant moet bij de jpg een fuctie in en uitzoomen extra inbouwen in de website. Dat is om de tekst op de voorzijde binnen het snijraster te plaatsten. Dus dat geen stukken van de tekst op de voorzijde wegvallen in het eind product..

Rini Toet

Top

Snelheid

Ton Meijer

Goede kwaliteit, zelf configureren mogelijk.

Snelle service

Online veranderingen in lay out beperkt mogelijk

Koppers P.

Professionele begeleiding, kwaliteit en duidelijkheid over aangeleverd materiaal

Duidelijke uitleg en response

Advies over papier soort

Aad Fioole

In EZbook een prima bedrijf gevonden die mijn schrijfsels in een kleine of grotere oplage vorm kan geven in een zelf te kiezen uitvoering en formaat.

Prima uitleg over op welke eenvoudige wijze het basismateriaal aangeleverd moet worden.

Beter kan het niet

Guy MOLLET

Iedere 6 maanden, laat ik een boek maken van mijn wekelijkse schrijven. Text en foto’s.
De bestanden zijn zwaar en ik stuur ze naar EZbook met de gratis hè link « Wetransfer ».
Mij boeken...
Mij boeken zijn altijd prachtig, en de foto’s komen tot hun waarde.
De klantenservice is excellent, goede ondersteuning en goede raad.
Samengevat, een aanrader van een drukker.

Kwaliteit van product en klantenservice

?

Vereniging Gitaarmuziek Drechtsteden

Zeer tevreden over de kwaliteit en vlotte levering.

Voldoet goed aan de verwachting

Preventional

Al bijna 8 jaar bestellen wij ons studieboek bij EZbook. Soms in kleine oplage en soms groot. De levertijd is kort en de sporadische keer dat wij niet zo tevreden waren werd het probleem direct... Al bijna 8 jaar bestellen wij ons studieboek bij EZbook. Soms in kleine oplage en soms groot. De levertijd is kort en de sporadische keer dat wij niet zo tevreden waren werd het probleem direct opgelost. Kortom, wij kunnen EZbooks van harte aanbevelen.

Bert van Pel
Directeur Preventional.

Fijne service en prijs kwaliteit dik in orde.

Ik zou geen verbeterpunt kunnen bedenken.